Зміст
Зміст
І. Теоретична частина………………………………………………………….…….4
1.1. Цілі сегментування………………………………………………………..…….4
1.2. Процес сегментування ринку…………………………………………………..6
1.3. Розподіл ринку на сегменти…………………………………….………………7
ІІ. Практична частина…………………………..…………………………………..17
2. Загальна характеристика ринку............................................................................17
2.1. Загальна характеристика компанії....................................................................18
2.2. Дослідження життєвого циклу товарів на прикладі продуктів компанії Danone ........................................................................................................................20
2.2.1. Аналіз життєвого циклу товарів компанії Danone .......................................20
2.3. SWOT-аналіз підприємства................................................................................28
3. Характеристика ринку на якому діє підприємства.............................................29
3.1. Тип конкуренції на даному ринку.....................................................................29
4. Основні споживачі:
4.1. Основний сегмент на яких діє підприємство...................................................30
4.2. Опис цільової аудиторії......................................................................................31
5. Розробка комплексу маркетингу...........................................................................34
5.1. Товарна політика.................................................................................................35
5.2. Цінова політика...................................................................................................37
5. 3. Політика розподілу............................................................................................38
5.4. Політика просування..........................................................................................40
6. Рекомендації щодо стимулювання збуту.............................................................41
Висновки....................................................................................................................43
Список використаної літератури..............................................................................46