0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сутність маркетингової сегментації Аналіз життєвого циклу товарів компанії Danone (ID:221308)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 46
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст І. Теоретична частина………………………………………………………….…….4 1.1. Цілі сегментування………………………………………………………..…….4 1.2. Процес сегментування ринку…………………………………………………..6 1.3. Розподіл ринку на сегменти…………………………………….………………7 ІІ. Практична частина…………………………..…………………………………..17 2. Загальна характеристика ринку............................................................................17 2.1. Загальна характеристика компанії....................................................................18 2.2. Дослідження життєвого циклу товарів на прикладі продуктів компанії Danone ........................................................................................................................20 2.2.1. Аналіз життєвого циклу товарів компанії Danone .......................................20 2.3. SWOT-аналіз підприємства................................................................................28 3. Характеристика ринку на якому діє підприємства.............................................29 3.1. Тип конкуренції на даному ринку.....................................................................29 4. Основні споживачі: 4.1. Основний сегмент на яких діє підприємство...................................................30 4.2. Опис цільової аудиторії......................................................................................31 5. Розробка комплексу маркетингу...........................................................................34 5.1. Товарна політика.................................................................................................35 5.2. Цінова політика...................................................................................................37 5. 3. Політика розподілу............................................................................................38 5.4. Політика просування..........................................................................................40 6. Рекомендації щодо стимулювання збуту.............................................................41 Висновки....................................................................................................................43 Список використаної літератури..............................................................................46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову