Інтернет маркетинг (ID:222178)
Зміст
ЗМІСТ
1. Загальна характеристика Ebay.com
1.1. Історія створення та сходження компанії Ebay.com
1.2. Основні види діяльності та продукція компанії Ebay.com
2. Аналіз інтернет-маркетингової діяльності Ebay.com
2.1. Контекстна реклама
2.2. Медійна реклама
2.3. E-mail маркетинг
2.4. Пошукова оптимізація або SEO
2.5. Маркетинг в соціальних мережах.
Висновки
Список використаних джерел
Зразок роботи
1. Загальна характеристика Ebay.com
1.1. Історія створення та сходження компанії Ebay.com
У 1995 засновник Ebay.com П'єр Омідьяр створив невелику компанію, що працює за принципом аукціону, під назвою «Auction Web». На самому початку він продавав лише кілька невеликих вживаних товарів зі свого будинку. Але в майбутньому хотів створити майданчик для продажу товарів і послуг користувачів [1].
...............
1.2. Основні види діяльності та продукція компанії Ebay.com
Ebay.com - приклад компанії, яка дала людям те, чого вони хотіли. Від зламаною лазерної указки до пари джинсів за 46 000 доларів, - на Ebay.com можна купити і продати що завгодно, рис. 1.5., 1.6.
..........
2. Аналіз інтернет-маркетингової діяльності Ebay.COM
2.1. Контекстна реклама
Контекстна реклама - це найбільш оперативний і простий спосіб залучення цільової аудиторії на сайт. Якщо настройка контекстної реклами була пророблена вірно, то перший клієнт з Google Adwords або Яндекс Директ прийде в першу годину показу реклами.
Контекстна реклама – різновид мережевої реклами, при якій рекламне оголошення з'являється у відповідності з змістом (контентом) сторінки.
Ebay.com використовує контекстну рекламу рис. 1.8.
........
2.2. Медійна реклама
Медійна реклама починає працювати, коли кількість показів рекламного зображення досягає певного обсягу. Це означає, що банери, брендовані фони і тому подібну рекламу має сенс розміщувати на сайтах з високою відвідуваністю (від 1000 чоловік в добу і більше).
.............
2.3. E-mail маркетинг
Е-Mail маркетинг виділяють, як один з найефективніших інструментів інтернет-маркетингу.
Основними перевагами його використання є:
• значна економічна віддача на одиницю затрачених ресурсів;
• можливість точного націлення повідомлення на цільову аудиторію;
• можливість персоналізації повідомлення, навіть за умови масовості розсилки та можливість точно визначити ефективність кампанії (детальна статистика результативності).
Ebay.com використовує E-mail маркетинг, рис. 2.3.
Рис. 2.3. E-mail маркетинг Ebay.com
2.4. Пошуковий маркетинг або SEМ
Пошуковий маркетинг (SEM) — це комплекс заходів із залучення відвідувачів на сайт за допомогою інструментів пошуку: сайти ЗМІ, соціальні мережі, пошукові системи Google, Яндекс, відгуки, відеоогляди, фотографії тощо. До пошукового просування відносять також послуги репутаційного маркетингу (SERM) і просування сайту в результатах пошуку на мобільних пристроях і планшетах.
Ebay.com використовує пошуковий маркетинг або SEМ, рис. 2.4.
............
всього у роботі 14 рисунків та свіжа література
Інші роботи з даної категорії: