0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕСТИ Інтернет (цифровий) маркетинг (ID:222181)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 6
Рік виконання: 2018
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
відповіді на тести
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Недоліками інтернет-маркетингу є: вартість товару вища, ніж оффлайн; неможливість фізичного контакту. високі вимоги до візуальної складової; небезпека при здійсненні розрахунків; неповна інформація про товар; Що впливає на пошукову видачу сайту: персона, яка здійснює пошук; проведення рекламних компаній. контент, який дублюється на інших сайтах; унікальний контент; наявність та кількість перехресних посилань; Яка частота e-mail розсилки є оптимальною: 1 раз на тиждень; декілька разів на день; 1 раз на місяць. кожен день; Інтернет-маркетинг переважно використовується: всіма видами бізнесу. середнім бізнесом; глобальним бізнесом; дрібним бізнесом; Що таке «чорне SEO»: диференціація сайтів в залежності від країни, в якій вони з’явились; просування в пошукових системах, що здійснюється вночі; просування сайту маркетологами, у яких немає акредитації. просування сайту в пошукових системах в дуже короткі терміни; До контекстної реклами відносяться: реклама у соціальних мережах; платні текстові рекламні оголошення, що розміщуються на перших сторінках пошукових систем, каталогах сайтів тощо; безкоштовні текстові рекламні оголошення, що розміщуються на перших сторінках пошукових систем, каталогах сайтів тощо; платні рекламні відео оголошення на сайтах новин. Якісне SEO допомагає бізнесу: підвищити пошукову видачу; підвищити кількість заходів на сайт; всі відповіді вірні. підвищити продажі через сайт; Як треба звертатися до одержувача листа? по нікнейму; по посаді. по імені; по імені та по-батькові; За статистичними даними популярність медійної реклами серед користувачів: зменшується; майже дорівнює «0». залишається стабільною; збільшується; Інтернет-маркетинг реалізує використання таких елементів як: товар, просування, місце продажу; товар, ціна, просування, місце продажу. товар, ціна, місце продажу; товар, ціна, просування; Після «кліку» на банер повинен відбуватися перехід на: конкретну пропозицію; головну сторінку сайту; соціальні мережі. контактну інформацію; Банери можуть бути: реалістичними; інтерактивними. анімованими; фільмованими, статистичними; Як називається закон проти спаму: Spam Email; USA Spam; CAN-SPAM Act. AntiSpam; Метою інтернет-маркетингу може бути: збільшення відвідуваності інтернет-ресурсу; зменшення потоку клієнтів поза межами Інтернету; заробіток у валюті. зміна цільової аудиторії; вивід на ринок нових товарів; поліпшення іміджу компанії; Для аналізу ефективності контекстної реклами використовуються такі показники: кількість переглянутих сторінок. відвідування головної сторінки сайту; CTR рекламних оголошень; відвідування всіх сторінок сайту; повернення на сайт; відвідування ключових сторінок сайту; E-mail маркетинг – це форма прямого маркетингу, характерною рисою якої є використання такого маркетингового каналу як: телеграф; пошта; електронна пошта. телетайп; Які пошукові системи є найвідомішими в Україні: Yahoo; Ukr.net; Google; Yandex Чи потрібно отримати згоду одержувача на поштову розсилку? ні; так; необов’язково Інтернет-маркетинг почав активно розвиватися в Україні у: 2010 році; 2003 році; 2015 році. 1990 році; 1998 році; Банерна реклама зазвичай виконується в форматі: flash. gif; html; До інтернет-маркетингу належить: аудіо маркетинг; поштовий маркетинг; e-mail маркетинг. медіа маркетинг; маркетинг в соціальних мережах; Після «кліку» на банер повинен відбуватися перехід на: головну сторінку сайту; конкретну пропозицію; соціальні мережі. контактну інформацію; Монетизація – це: процес перетворення відвідувачів у гроші; процес перетворення грошей у клієнтів; оплата клієнтами товару; заробіток грошей у мережі Інтернет. Ключовим показником ефективності інтернет-маркетингу є: інтернет-просування; залучення; продажі. контент-маркетинг; CTR рекламних оголошень – це відношення: кількості переглянутих сторінок до загальної кількості сторінок; кількість рекламних показів. кількості рекламних оголошень конкретної тематики до загальної кількості оголошень; числа натискань на рекламу до кількості показів; Яким може бути наслідки використання «чорного» SEO: потужне просування сайту; фізичне знищення сайту. втрата (бан) сайту; припинення просування сайту; Перевагами контекстної реклами є: низька вартість у порівнянні зі звичайною рекламою; залучення цільової аудиторії; можливість залучити широку аудиторію; швидка підготовка макетів; Пошукова реклама — це контекстна реклама, яка показується у відповідь на: довільний пошуковий запит в конкретній пошуковій системі; вся реклама в конкретній пошуковій мережі. конкретний пошуковий запит користувача; конкретний пошуковий запит групи користувачів; Предмет покупки контекстної реклами є: число кліків на рекламу; число показів реклами; число показів реклами від 30 секунд; число взаємодій з рекламою. Перевагами банерної реклами є: висока вірогідність реакції цільової аудиторії. інтерактивність; візуальна привабливість; інформативність; низька ціна; Контекстна реклама — це вид інтернет-реклами, заснований на відповідності: змісту рекламного матеріалу і змісту інтернет-сторінки, на якій він розміщується; змісту інтернет-сторінки і маркетингової стратегії. тексту і реклами; змісту рекламного матеріалу і вартості його розповсюдження; Результати e-mail маркетингу можна використати для інформаційної системи класу: ERP; MRP II; CRM; WMS. MRP; Контекстний показ – це: показ рекламного повідомлення тільки у випадку пошукового запиту інтернет-користувача за певними ключовими словами; показ рекламного повідомлення; показ рекламного повідомлення тільки у випадку пошукового запиту інтернет-користувача; показ рекламного повідомлення тільки у випадку пошукового запиту інтернет-користувача за певними ключовими словами у конкретній пошуковій мережі. Перевагами інтернет-маркетингу є: онлайн розрахунки. візуальна складова; безпека; інформативність; висока результативність інтернет-реклами; Семантичне ядро – це: перелік слів, які є популярними. список ключових слів, який відображає тематику сайту; список основних ідей сайту; перелік пошукових слів, за яким в пошуковій системі можна знайти сайт;