0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розроблення стратегічних напрямів діяльності ПІІ ТОВ «DANONE NUTRICIA» (ID:226725)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 52
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ПІІ ТОВ «DANONE NUTRICIA» Розділ 2. Swot–аналіз як основа для розроблення стратегічних орієнтирів підприємства Розділ 3. Визначення та аналіз сильних і слабких сторін підприємства, загроз та можливостей. 3.1. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства 3.2. Ідентифікування та аналіз зовнішніх можливостей і загроз Розділ 4. Розроблення стратегічних напрямів підприємства. 4.1. Визначення стратегічних орієнтирів щодо сильних і слабких сторін фірми, загроз та можливостей 4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу (організація заходу щодо популяризації бренду в пологових будинках) 4.3. Розроблення бюджету маркетингу 4.4. Визначення очікуваних результатів від впровадження заходу 4.5. Розрахунок показників економічної ефективності запропонованого заходу 4.6. Вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
4.1. Визначення стратегічних орієнтирів щодо сильних і слабких сторін фірми, загроз та можливостей Сильні сторони (переваги) фірми – це її визначальні особливості, які дають змогу визначити і сформувати конкурентні переваги. Слабкі сторони (слабкості) фірми – це ті показники, які визначають її конкурентну вразливість [10, c. 57]. Об’єктом аналізу сильних та слабких сторін фірми є її внутрішні фактори. Процес цього аналізу відтворений на рисунку 4.1. Рис. 4.1. Етапи аналізу сильних та слабких сторін фірми На першому етапі формуються показники, за якими визначаються сильні та слабкі сторони фірми. При цьому виділяють п’ять основних розділів: маркетинг, виробництво, фінанси, організація, кадри [24, c. 69]. Для розроблення стратегічних орієнтирів ПІІ ТОВ «DanoneNutricia», можна скористатися матрицею, наведеною в таблиці 4.1.