0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка плану маркетингу малого (середнього) підприємства (ID:227700)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 74
Рік виконання: 2017
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характеристика розробки проекту та управління ними 5 1.1 Визначення і типи проектів 10 1.2 Сутність управління проектами. 16 1.3 Створення проектної команди 23 Розділ ІІ. Особливості національного управління проектами 41 2.1. Підходи управління проектами в іноземних країнах 49 2.2. Особливість управлінням проектами в Україні 59 Розділ ІІІ. Розробка плану управління проектом кафе-бару „Незабудка” 64 Висновок 73 Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Набуття Україною державності збіглося у часі з фундаментальною перебудовою її соціально-економічного устрою, зміною домінуючої форми власності – з загальнодержавної до приватновласницької. Сформувався новий прошарок у структурі працездатного населення – підприємці, які розглядаються нині як цементуюча сила нового суспільства, гарант незворотності перетворень, що відбулися у суспільстві. Особлива роль покладається на мале та середнє підприємництво. Наслідки такого різкого переходу від одного стану суспільства до іншого дещо відрізняються від очікуваних. Нараз маємо вкрай недосконале використання власниками та менеджерами малих підприємств методів управління підприємствами і, насамперед, планування. З одного боку це наслідок залучення до активної господарської діяльності широких верств населення, що в минулому навіть і думки не мали про управління тією чи іншою справою. З іншого, мале підприємництво в усіх його організаційних формах є доволі специфічним і до нього без відповідної адаптації не можливо застосувати інструменти, за допомогою яких керують великими організаційними системами. Використання всеохоплюючого планування в діяльності малих та середніх підприємств дозволяє значно пом’якшити вплив фактору ризику та невизначеності, які притаманні ринковій системі господарювання. Адже в процесі планування обґрунтовуються та формуються цілі підприємства, аналізуються сильні та слабкі сторони його діяльності, виробляється програма вирішення актуальних оперативних та стратегічних завдань, а також оцінюються наявні для цього ресурси і визначаються шляхи одержання потрібних кадрових, товарних, виробничих, фінансових та інших ресурсів. Мелвилл Бранч перераховує вигоди, які приносить підприємству планування: 1. Планування заохочує керівників постійно мислити перспективно; 2. Веде до більш чіткої координації прийнятих підприємством зусиль; 3. Веде до встановлення показників діяльності для наступного контролю; 4. Воно змушує підприємство чіткіше визначати свої завдання; 5. Робить підприємство більш підготовленим до змін; 6. Більш наочно демонструє взаємозв'язок обов'язків всіх посадових осіб.