0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова цінова політика на туристичному підприємстві «КРАЇНА МРІЙ» (ID:23014)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 1.1. Сутність маркетингової цінової політики та її місце в управлінні маркетингом 1.2. Методи встановлення ціни 1.3. Правові основи організації цінової політики РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «КРАЇНА МРІЙ» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз цінової політики на туристичному підприємстві РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Обґрунтування необхідності розробки цінової стратегії підприємства 3.2. Формування цінової політики підприємства 3.3. Оцінювання економічної ефективності вдосконалення цінової політики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ ВИСНОВКИ На основі дослідження теоретичних та практичних основ цінової політики туристичного підприємства зроблені наступні висновки та пропозиції. У найвужчому розумінні, ціна—це кількість грошей, що надаються за товар чи послугу. У більш широкому розумінні—це сума тих цінностей, які споживач віддає в обмін на право володіти чи використовувати товар чи послугу. В основі успішної діяльності будь-якої компанії лежить цінова політика. Цінова політика - це мистецтво керування цінами й ціноутворенням, тобто мистецтво встановлювати ціни на товари або послуги й варіювати ними залежно від положення товару й фірми на ринку для досягнення цілей компанії. З проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства „Країна мрій” зроблено висновок, що у ТОВ „Країна мрій” простежується стабільна тенденція зростання обсягу туристичних послуг, абсолютного розміру прибутку, але діяльність підприємства є низькорентабельною (3,5% в 2009 р.). Тому підприємству потрібно докладати зусиль для підтримання існуючого рівня прибутковості та пошуку додаткових резервів підвищення рівня рентабельності реалізації турпослуг. Аналіз цінової політики ТОВ „Країна мрій” дозволив виявити недоліки в ціновій політиці:  ТОВ „Країна мрій” користується затратним методом формування цін, що полягає в додаванні до витрат відсотку націнки. При цьому не стимулюється зниження витрат і підвищення конкурентоспроможності турпослуг, не враховується еластичність попиту, якщо попит знизиться, обсяг реалізації може виявитись недостатнім для прибуткової діяльності ТОВ „Країна мрій” в цілому.  Попит на туристичні продукти внутрішнього і виїзного туризму є еластичним, тобто зміна ціни на 1% дає більше 1% зміни обсягу збуту. Отже, зниження цін на дані турпродукти може викликати зростання обсягу продаж і загальний доход ТОВ „Країна мрій” зросте. У випадку в”їзного туризму попит нееластичний, тому підвищення рівня цін для іноземних туристів викличе зростання обсягу продаж і забезпечить туристичному підприємству достатній рівень рентабельності.  При розробці цінової політики ТОВ „Країна мрій” не враховуються основні внутрішні та зовнішні фактори ціноутворення: цілі маркетингу, стратегія комплексу маркетингу, характер ринку та попиту, конкуренція, посередники і т.д.  Підприємство користується ціновою стратегією потужного проникнення на ринок. ТОВ „Країна мрій” встановлює наимінімальніші доступні ціни, що дозволяє зацікави¬ти покупця в туристичному продукті. Низькі ціни роблять продукт доступним споживачам з різними рівнями доходів. При цьому турфірма „Країна мрій” достатньо швидко отримує все біль¬шу частку ринку. Результатом використання стратегії є повільне відшкодування ви¬трат і високий рівень продажів для покриття витрат. Проте використання даної стратегії змушує підприємство працювати з мінімальним рівнем рентабельності. Враховуючи виявлені недоліки цінової політики ТОВ „Країна мрій” необхідним є вдосконалення цінової політики підприємства з метою підвищення його рентабельності. Метою цінової політики ТОВ „Країна мрій” є : „Збереження лідируючого положення в галузі за рахунок збільшення частки ринку та рівня комерційної рентабельності до 10%, а також збільшення стратегічного рівня підприємства”. При формуванні цін на туристичні продукти в умовах ТОВ „Країна мрій” рекомендується не включати до ціни вартість додаткових послуг, адже туристи бажають замов¬ляти і оплачувати їх додатково залежно від своїх інте¬ресів та смаків. Максимізація прибутку шляхом зміни частки змінних і постійних витрат, визначення точки беззбитковості і запасу фінансової міцності відкриває можливості підприємству планувати на перспективу розміри зростання прибутку і заздалегідь приймати відповідні заходи щодо зміни в той чи інший бік величини змінних і постійних витрат. Аналізуючи цін конкурентів, показав, що в середньому ТОВ „Країна мрій” має 5%-вий резер підвищення цін без втрати конкурентоспроможності. Оскільки ціна турпродукту є прямо залежною від його якості, то при підвищенні цін на турпродукти фірма „Країна мрій” має забезпечувати високу якість своїх турпослуг. Для кожного виду туризму в ТОВ „Країна мрій” необхідно застосовувати окремі стратегії ціноутворення. На основі економіко-математичного моделювання різних варіантів цінової політики визначено, що при підвищенні середніх цін на туристичні продукти на 5%, по в’їзному туризму – на 15% та при збереженні обсягу реалізації на рівні 2009 р, відбудеться зростання валового прибутку підприємства на 77,5 тис.грн, або 60,4 % порівняно з 2009 р. Таким чином, в ТОВ „Країна мрій” потрібно постійно контролювати запас фінансової міцності підприємства, знаходити шляхи зменшення витрат, проводити гнучку цінову політику, що сприятиме збільшенню обсягу реалізації туристичних послуг. Як тільки підприємство досягне межі рентабельності (401 тис.грн), можна використовувати систему знижок, інші заходи по стимулюванню збуту.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову