0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В КОРПОРАЦІЇ «РОШЕН» З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ (ID:23087)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 90
Рік виконання: 2011
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 1.1. Сутність міжнародного маркетингу та його сучасні особливості 1.2. Система маркетингової інформації в міжнародному бізнесі 1.3. Організація міжнародного маркетингового дослідження РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В КОРПОРАЦІЇ «РОШЕН» 2.1. Характеристика господарської діяльності корпорації «Рошен», яка виконується за допомогою ЕОМ 2.2. Напрямки здійснення зовнішньоторгових операцій підприємством 2.3. Маркетингове дослідження кондитерського ринку як передумова розробки стратегії розвитку експорту продукції ТМ Рошен» РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОРПОРАЦІЇ «РОШЕН» 3.1. Підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності ТМ «Рошен» 3.2. Розробка комунікаційної стратегії корпорації на міжнародному ринку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ ВИСНОВКИ На підставі проведеного дослідження зроблені наступні висновки. Система маркетингової інформації — це постійно діючий комплекс взаємозв'язків людей, обладнання, методичних засобів, призначених для збору, класифікації, аналізу, оцінки та поширення необхідної, своєчасної, точної інформації для використання її з метою вдосконалення аналізу, планування, практичного застосування і контролю за виконанням маркетингових заходів. Система маркетингової інформації складається з таких елементів-підсистем: внутрішньої звітності; збору зовнішньої поточної маркетингової інформації; маркетингових досліджень; аналізу маркетингової інформації. У сучасному світі дедалі більшого розвитку набуває глобалізація ринків. Поряд з глобалізацією ринку, система маркетингової інформації прийняла міжнародний характер. У разі здійснення міжнародних маркетингових досліджень необхідно проаналізувати певні напрямки діяльності підприємства, тобто охарактеризувати умови, в яких працюватиме підприємство на зарубіжному ринку, дослідити комплекс маркетингу як інструмент впливу на ринок та оцінити результати діяльності підприємства. Дослідження процесу формування системи маркетингової інформації в дипломній роботі виконано на прикладі корпорації «ROSHEN». Кондитерська корпорація «ROSHEN» - лідер національного ринку кондитерських виробів, а також найбільш популярний бренд серед споживачів України. Чистий прибуток провідної фабрики ЗАТ «Київська кондитерська фабрика ім..К.Маркса» , яка входить до корпорації «ROSHEN» характеризується динамічним зростанням. Так в 2008 році підприємство мало чистий прибуток 12797,6 тис.грн., в 2009 році - 22213,5 тис.грн., а в 2010 році - 30228 тис.грн. За період 2008-2009 рр. темп його зростання склав 73,6%, а за період 2009-2010 рр. – 36,1%. Основні економічні показники діяльності підприємства дозволили зробити висновок про інтенсивність розвитку господарської діяльності підприємства, про покращення фінансового стану підприємства, про прибутковість діяльності. Все це свідчить про конкурентоспроможність продукції підприємства і ефективність роботи структурних підрозділів підприємства, а також про цспішність брендингу. Про ефективність стратегії кондитерської корпорації свідчить той факт, що за рейтингами останніх років «ROSHEN» посідає перше місце серед найпотужніших брендів України. В сфері управління зовнішньоекономічною діяльністю основні функції в ЗАТ «Київська кондитерська фабрика ім..К.Маркса» здійснює відділ зовнішньоекономічних зв'язків (ВЗЕЗ), що складається з 8 осіб: керівника відділу, менеджерів з експортних операцій, менеджера з імпорту сировини і митних агентів. Організація експортної діяльності ЗАТ «Київська кондитерська фабрика ім..К.Маркса» здійснюється шляхом використання дилерської мережі. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності показав економічну ефективність експортних операцій і ефективність імпортних операцій. Визначені основні заходи підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності української кондитерської корпорації:  Введення до складу відділу зовнішньоекономічних зв’язків двох спеціалістів з досвідом роботи на міжнародних ринках.  Розробка і підписання диверсифікованих стандартів з дилерами щодо цінової політики, умов доставки, оплати продукції залежно від обсягу закупівель і рівня виконання плану  Розширення асортименту експортних поставок продукції  Залучення до ВЗЕЗ спеціаліста з активізації нових ринків збуту  Впровадження системи мотивації дилерів до виконання річних планів закупівлі. За результатами розрахунків визначено, що запропоновані заходи є економічно ефективними. Підприємство завдяки реалізації намічених заходів отримає додатковий валовий прибуток в сумі 38031,7 тис.грн., що становить 22,4% від обсягу збуту кондитерської фабрики К.Маркса в 2010 році. Для отримання намічених показників збутової діяльності на міжнародному ринку суттєве значення має бути приділено розробці стратегії комунікаційної активності компанії за кордоном. На рівні міжнародної маркетингової стратегії комунікації корпорацією «ROSHEN» доцільно використовувати такі основоположні тактичні засоби: — пристосування своєї комунікаційної стратегії до особливостей країн; — виробництво продукції вищої якості; — використання цінової стратегії «завоювання ринку» - пропозиція нижчих цін порівняно з конкурентами, маючи до уваги світових виробників; — розвивати обмін знаннями і досвідом роботи на ринках різних країн; — здійснювати загальний процес планування продукції в глобальному масштабі; — визначати управлінські функції і відповідальність в області торгівельних марок.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову