0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова товарна політика кав’ярні L’KAFA (ID:23105)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст : Вступ 1.Характеристика підприємства та товару 1.1. Стисла характеристика фірми 1.2. Формування та управління асортиментом 1.3. Об’єктивна характеристика товару 2.Ринкові характеристики 2.1. Тип ринку, тип попиту 2.2. Сегментування та позиціонування 2.3. Конкурентоспроможність товару 3. Товарна політика 3.1. Три рівня товару 3.2. Характеристика етапу життєвого циклу 3.3. Стратегія модифікацій ринку Висновки Список літератури Додатки Висновки На підставі проведеного дослідження товарної політики кав’ярні «L’KAFA» зроблені наступні висновки. В результаті аналізу товарного портфелю кав’ярні «L’KAFA» і ринкових відносинищо супроводжують процес просування продуктів і послуг кав’ярні до кінцевого споживача показав, що найбільшу кількість найменувань спостерігаються за кавою та кулінарними виробами, що пояснюється спеціалізацією закладу громадського харчування. При цьому за даними групами в динаміці 2006-2008 рр. спостерігається незначне збільшення кількості найменувань. Товарний портфель кав’ярні «L’KAFA» характеризується стабільністю. Зміни, які відбулись в структурі асортименту за період 2006-2008 рр. є незначними і слідством незначних коливань попиту на в окремих асортиментних групах, тобто викликані зміною в перевагах і уподобаннях споживачів. Повнота і стабільність асортименту сприяють популярності кав’ярні, нарощуванню числа постійних відвідувачів, а отже і зростанню збуту, валових доходів і прибутку. Життєвий цикл товарів, що пропонуються, характеризується частково зростанням, частково зрілістю. Оцінка рівня конкурентоспроможності основного товару кав’ярні «L’KAFA» - кави показала, що товарна пропозиція по каві в нашій кав’ярні є більш конкурентоспроможною, ніж кав’ярні «Шоколадниця» як за показниками якості, так і за ціною. На ринку кав’ярень м.Києва, кав’ярня «Шоколадниця» позиціонується як кав’ярня преміум-класу, що дозволяє утримувати вищий ціновий діапазон. Кав’ярня має більш масового споживача: від студентів до бізнесменів. В даному випадку тільки диференційований підхід до потреб основних груп споживачів, систематичне оновлення асортименту з орієнтацією на всі сегменти ринку і використання заходів по стимулюванню збуту дозволять кав’ярні «L’KAFA» отримати високий конкурентний статус та довготривалу прихильність споживачів. Диференційований підхід до потреб основних груп споживачів, систематичне оновлення асортименту з орієнтацією на всі сегменти ринку і використання заходів по стимулюванню збуту дозволять кав’ярні «L’KAFA» отримати високий конкурентний статус та довготривалу прихильність споживачів. Основними напрямками вдосконалення товарної політики і посилення конкурентної позиції на ринку визначені: • розширення асортименту продукції шляхом введення нових видів тістечок; • організація заходів по стимулюванню збуту; • активна рекламна кампанія в засобах масової інформації.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову