0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прямий маркетинг: основні форми та переваги (ID:231420)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 28
Рік виконання: 2017
Вартість: 195
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ 1.1. Прямий маркетинг: сутність та основні форми 1.2. Переваги та недоліки використання прямого маркетингу 1.3. Особливості використання прямого маркетингу на сучасному етапі РОЗДІЛ 2. СЕГМЕНТУВАННЯ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ І ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Характеристика підприємства 2.2. Вибір і аналіз цільового ринку. Сегментування цільового ринку 2.3. Вибір організацією цільових сегментів ринку товару на обраних сегментах цільового ринку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ, СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ФОРМИ Прямий маркетинг – це комплекс заходів, за допомогою яких компанії успішно вибудовують прямі маркетингові комунікації персонально з кожним споживачем своїх товарів та послуг і встановлюють з ними тривалі взаємовигідні відносини. При цьому комунікації носять двосторонній характер: застосовуючи інструменти directmarketing, продавець не тільки звертається безпосередньо до клієнтів, але й встановлює ефективний зворотний зв'язок, отримуючи у відповідь реакцію на пропозиції від споживачів. Суть заходів прямого маркетингу можна сформулювати як «маркетинг прямої дії», і всі вони припускають безпосереднє (і, як правило, персональне) звернення до клієнтів. Серед них такі інструменти, як directmail, кур'єрська доставка, телемаркетинг, факс-розсилка, e-mail розсилання. Індивідуальний підхід до кожного клієнта дозволить дізнатися його переваги, тобто зробити більш переконливу пропозицію своїх товарів і послуг. Не менш важливий аспект - можливість встановлення тривалих відносин з представниками своєї цільової аудиторії та підвищення їх лояльності за допомогою прямого маркетингу. Персональне знайомство з клієнтами дозволить вам пропонувати їм саме ті товари або послуги, які є для них найбільш привабливими, і таким чином встановлювати тривалі відносини. Тільки за допомогою інструментів Директ Маркетингу (directmarketing) можливо встановити ефективний зворотний зв'язок і вимірювати реакцію своїх клієнтів на пропозиції, а також виявляти найбільш ефективно працюючі або, навпаки, непрацюючі механізми. Це дозволить продавцеві підвищити віддачу від проведених ДМ-заходів і витрачати кошти, які на них виділили, з найбільшою вигодою. 2.2. ВИБІР І АНАЛІЗ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ. СЕГМЕНТУВАННЯ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ Приймаючи рішення щодо виходу на ринок, можливостей його сегментації, фірма може застосувати три стратегії охоплення ринку: • масовий маркетинг (недиференційований) • диференційований маркетинг • цільовий маркетинг (концентрований) Недиференційований маркетинг (масовий) базується на процесі ринкового агрегування, тобто розглядає ринок як єдину однорідну сукупність споживачів. Тобто фірма виходить на ринок з одним товаром і розробляє єдиний комплекс маркетингу, концентруючи увагу на загальних потребах споживачів, залишаючи поза увагою їхні відмінності. Фірма приймає рішення ігнорувати різні сегменти ринку і замість пошуку відмінностей в потребах намагається сконцентрувати свої зусилля на загальному для споживачів попиті. Тоді маркетингові заходи будуть спрямовані на розширення чисельності покупців, масову рекламу, масові засоби стимулювання продажу. Їхньою метою стає надання товару таких споживчих властивостей, які роблять його найпривабливішим для всіх споживачів. При цьому одна частина витрат на маркетинг зростає, а друга (дослідження, планування) знижується.