0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова товарна політика підприємства в умовах асиметрії розвитку міжнародного бізнесу (ID:232598)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 92
Рік виконання: 2023
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття маркетингової товарної політики підприємства 1.2. Маркетингова концепція товару 1.3. Формування маркетингової товарної політики підприємства РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ АСИМЕТРІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 2.1. Маркетингове дослідження підприємства 2.2. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства 2.3. Вплив маркетингового середовища України на формування маркетингової товарної політики підприємства РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ АСИМЕТРІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ 3.1. Проблеми маркетингової товарної політики підприємства 3.2. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04