0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №9, Маркетинг, №4125 (ID:23288)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 21
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
8.9 Характеристика методів установлення цін для стимулювання збуту та дискримінаційних. 8.10 Державна політика регулювання та види ініціативних змін цін 9.9 Характеристика стильових рішень у рекламі 9.10 Характеристика основних рішень стосовно розробки реклами 10.9 Структура та основні елементи системи товароруху 10.10 Характеристика видів торгівлі та техніки особистого продажу 12.9 Система організації служби маркетингу 12.10 Результативність та ефективність діяльності маркетингових служб.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову