Зміст
Завдання № 1 Визначення типу маркетингу
Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від наступних умов попиту:
Характер попиту на ринку: Товар став немодним. Більша частина потенційних покупців відмовляється від цього товару або послуги. Покупці можуть надавати перевагу імпортним виробам.
Завдання № 2 Визначення основних конкурентів товару (автомобіль «Таврія»)
Завдання № 3 Розробка схеми процесу прийняття рішення про
покупку
Завдання № 4 Визначення сегментування ринку
Завдання № 5 Класифікація товарів широкого вжитку
Вихідні дані: Перелік товарів широкого вжитку: телевізор; автомобіль; авторучка; зонт; відеокамера; цигарки; жувальна гумка; штучні квіти; хліб; ніж; комп'ютер; гральні карти; набір меблів для кухні; пральна машина; ен¬циклопедичний словник; сірники; олія; радіотелефон; губна помада; парфуми «Шанель № 5»; картина Рєпіна; газета «От и До», журнал «Наталі»; плитка шоколаду «Корона»; видання M. B. Гоголя; пакет чіпсів; бинт; засоби гігієни «Олдейс»; страховка; смокінг; вечірня сукня; аспірин «Упса»; зошити; гумові чоботи; крем для засмаги; памперси: місячний проїзний квиток; бензин; от¬рута для тарганів; лопата; килим; пилосос; мисливська зброя; електропраска; кросівки; санаторна путівка.
Завдання № 6 Розробка життєвого циклу товару
Таблиця 2 Вихідні дані:
Повний термін ЖЦТ, t, рік Обсяг продажу, Q, шт.. Обсяг прибутку, П, грн.
1 2 3 4 1 2 3 4
1 50 500 1500 600 20 2000 2000 3000
Завдання № 7 Розробка ціни за методом "цінових сходинок" (сходинкове диференціювання цін)
Таблиця 3 Вихідні дані:
Товар Обсяг випуску, що планується, Q шт. Можливий діапазон цін Ц, грн. Кількість "сходинок",
n
Чайник 100 000 200-600 200
3
Завдання № 8 Розробка рекламної продукції
Завдання № 9 Розробка структури каналу товаророзподілу
Вихідні дані:
Кількість посередників каналу товаророзподілу – 5.
Завдання № 10 Розрахунок відносної ринкової частки фірми
Таблиця 4 Вихідні дані
Q, грн. Z, грн.. І, грн. Е, грн. Дк, грн. ,грн.
4500 1000 2000 1500 3 3000
Завдання № 11 Визначення ринкових можливостей фірми
Таблиця 5 Вихідні дані
Відносна ринкова частка фірми, % Темп росту ринків збуту фірми, % Питома вага обсягу продажу товарів фірми, %
Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В
0,6 4 4 15 30 50
Література