Зміст
Вступ
I. Теоретична частина
1.1. Поняття маркетингу, його сутність, історія виникнення та розвитку
1.2. Класифікація та характеристика факторів, що маркетинг не контролює
1.3. Класифікація та характеристика основних функцій маркетингу
1.4. Характеристика маркетингового середовища та схема моделі системи маркетингу
1.5. Основні складові макросередовища фірми та їх характеристика
1.6. Роль маркетингу в діяльності компанії т його цикл. 9
1.7. Поняття маркетингового дослідження та характеристика його схеми
1.8. Характеристика стилю споживання
1.9. Характеристика та схема моделі поведінки споживачів на ринку проміжних продавців
1.10. Характеристика складових усього ринку та їх відсоткова частка в загальній ємності ринку
1.11. Характеристика методу позиціювання товару на основі схеми позиціювання
1.12. Характеристика методу виявлення найпривабливіших сегментів ринку
1.13. Формула товару та його загальна класифікація
1.14. Упаковка, її основні функції та фактори впливу на вибір та використання
1.15. Штрихова система кодування товарів сімейства EAN
1.16. Поняття товару-новинки та його особливих властивостей
1.17. Характеристика маркетингових дій на етапі зростання
1.18. Характеристика маркетингових дій на етапі падіння
1.19. Процес ціноутворення, його цілі та класична структура ціни
1.20. Характеристика методу ціноутворення, що ґрунтується на принципі: собівартість + прибуток
1.21. Характеристика методу ціноутворення за ціновими лініями
1.22. Методика встановлення ціни на новий товар
1.23. Характеристика методів встановлення цін зі знижками та заліками
1.24. Державна політика регулювання та види ініціативних змін цін
1.25. Характеристика та схема системи маркетингових комунікацій
1.26. Класифікація видів реклами залежно від функцій, які вона повинна виконувати
1.27. Характеристика основних рішень стосовно розробки реклами
1.28. Поняття каналу товаророзподілу, його цілі та функції
1.29. Класифікація та характеристика вертикальних маркетингових систем (ВМС)
1.30. Характеристика видів торгівлі та техніки особистого продажу
1.31. Сутність, завдання та особливості маркетингу послуг
1.32. Стратегічне планування маркетингу та його етапи
1.33. Поняття товару – новинки та його особливих властивостей
1.34. Схема та зміст процесу управління маркетингом
1.35. Методи маркетингового контролю
1.36. Результативність та ефективність діяльності маркетингових служб
II. Ессе (2-3 сторінки) Оцінка маркетингових нюансів в роботі на фірмі, їх наявність
Висновок
Список використаних джерел