0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення маркетингової діяльності страхової компанії ІНГО-Україна (ID:235)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 103
Рік виконання: 2009
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ 1.1. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.2. ОСОБЛИВОСТІ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ ТА ЇХ ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ 1.3. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ ЗАТ АСК "ІНГО УКРАЇНА" 2.1. АНАЛІЗ РИНКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 2.2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ 2.3. SWOT-АНАЛІЗ КОМПАНІЇ ЗАТ АСК "ІНГО УКРАЇНА" 2.4. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ КЛІЄНТІВ У СТРАХОВИХ ПРОДУКТАХ КОМПАНІЇ РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ ЗАТ АСК «ІНГО УКРАЇНА» 3.1. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.2. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 3.3. РОЗРОБКА ПЛАНУ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ 3.4. ОПТИМІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ КОМПАНІЇ ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову