0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація рекламної діяльності та шляхи її покращення (ID:237428)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 62
Рік виконання: 2016
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….4 Розділ 1. Теоретичні аспекти рекламної діяльності, її організація та вплив на конкурентоспроможність підприємства………………………………………...6 1.1 Реклама, її види та роль у сфері маркетингу…………………………6 1.2 Організація рекламно–інформаційної діяльності підприємства…..17 1.3 Рекламна діяльність в системі управління конкурентоспроможністю підприємства ……………………………………………………………………….22 Розділ 2. Аналіз організації рекламно діяльності на прикладі ТОВ «ЕСКА КАПІТАЛ»………………………………………………………………………….28 2.1 Особливості рекламної діяльності на підприємстві «ЕСКА КАПІТАЛ»………………………………………………………………………….28 2.2 Аналіз зовнішнього середовища «ЕСКА КАПІТАЛ»………………….34 2.3 Аналіз мікросередовища підприємства………………………………….38 Розділ 3. Шляхи покращення рекламної діяльності «ЕСКА КАПІТАЛ»…42 3.1 Економічні методи підвищення ефективності рекламної діяльності….48 3.2 Підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства «ЕСКА КАПІТАЛ»………………………………………………………………………….50 Висновки………………………………………………………………………53 Список літератури…………………………………………………………….55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підприємство «ЕСКА КАПІТАЛ» за своєю організаційно - правовою формою є товариством з обмеженою відповідальністю, яка надає послуги з фінансового лізингу. «ЕСКА КАПІТАЛ» виступає посередником між замовником послуг лізингу і клієнтом (лізингоотримувачем). У разі отримання запиту від клієнта на надання лізингу, компанія «ЕСКА КАПІТАЛ» (лізингодавець) розпочинає пошук об’єкта замовлення у своїх постачальників, а саме ПП «Автоленд», ТОВ «Агроресурс» та ТОВ «Техноторг» для сільгосптехніки, для легкових автопостачальниками є усі більшість Віннер Автомотивів та інші. Підприємство «ЕСКА КАПІТАЛ» знаходиться за адресою м. Київ, 03067, вул. Машинобудівна, буд.50А, код за ЄДРПОУ 36258745. Середня кількість працівників становить 7 чоловік. За маркетинговий відділ є відповідальною 1 людина. Основною місією діяльності «ЕСКА КАПІТАЛ» є задоволення потреб клієнтів, — надання якісних лізингових послуг, розширення бізнесу клієнтів, спрощення доступу до фінансів для оновлення основних засобів. ЕСКА КАПІТАЛ насамперед орієнтується на клієнтів, які належать до малого та середнього бізнесу. Спираючись на досвід роботи з малим і середнім бізнесом, керівництво компанії створює ефективні лізингові програми, які легко підлаштовуються під бізнес клієнта й відповідають сучасним ринковим вимогам. Компанія ЕСКА Капітал активно фінансує проекти з лізингу автомобілів як нових так і вживаних. Компанія надає послуги з лізингу авто, вантажних автомобілів, лізингу для індивідуальних підприємців, лізингу медичного обладнання, спецтехніки, стоматологічного обладнання, автобусів та мікроавтобусів, сільськогосподарських машин, комерційної нерухомості, сільгоспавіації. Процедура оформлення угоди на лізинг автомобілів в компанії ЕСКА Капітал наступна: клієнт вибирає один або кілька автомобілів у дилера; заповнює форму заявки і разом зі спрощеним пакетом документів передаєте її на розгляд компанії. Отримавши позитивний висновок, клієнт підписує договір лізингу і оплачуєте аванс. Одночасно ЕСКА Капітал підписує договір купівлі-продажу з автодилером. Автомобіль страхується і передається клієнту у володіння і користування на визначений у договорі термін лізингу. Замовник виплачує вартість автомобіля, і після закінчення терміну дії договору право власності на автотранспорт переходить до нього. Компанія ЕСКА Капітал зайняла почесне місце на ринку лізингових послуг і завжди готова надати лояльний та оперативний лізинг авто – як для нових моделей, так і для тих, що були у використанні. До основних завдань рекламного відділу ТОВ «ЕСКА Капітал» можна також віднести створення потрібного ставлення до товаровиробника, тобто якщо споживач буде сумніватися в благонадійності доброго імені товаровиробника, то він буде шукати аналог цього товару у фірми-конкурента, що зовсім не вигідно для компанії. Слід постійно акцентувати увагу на мотиви споживачів при виборі товарів, саме тоді стає можливим підібрати потрібну «нотку» і моделювати ці мотиви у свою користь. Постійно потрібно підтримувати досягнутий рівень продажів і всіляко боротися шляхом рекламних заходів за його підвищення. У разі якщо це все ж не вдається зробити власними силами слід вдатися до послуг рекламних агентств і вирішити ситуацію до того часу, як вона вийде з-під контролю. Розширення продажів з урахуванням досягнутого попиту у покупців є основоположною метою в роботі відділу реклами ТОВ «ЕСКА Капітал». Якщо всі ці завдання вдається вирішити рекламному відділу, то значно піднімається престиж ТОВ «ЕСКА Капітал». В даний час ці завдання вирішуються. Для залучення уваги покупців ТОВ «ЕСКА Капітал» дуже широко використовує рекламну діяльність. Особливе значення надається таким аспектам: 1) Внутрішньофірмова реклама. У її завдання входить створення у своїх співробітників віри у своє підприємство, і почуття тісного взаємозв'язку з його положенням. Елементами реклами є такі фактори як зовнішній вигляд підприємства і його співробітників, якість офіційного сайту компанії та онлайн презентації, назва товару, якість обслуговування клієнтів. Керівництво Особливості рекламної діяльності на підприємстві «ЕСКА КАПІТАЛ» проводить спільні заходи з колективом, по відзначенню знаменних дат, найбільш відзначилися працівники отримують грошові і речові подарунки. 2) Реклама з метою розширення збуту. За рекламу можна визначити наскільки гнучким є підприємство, як швидко воно здатне реагувати на зміни ринку. Форма і методи використання реклами настільки різноманітні, що зробити якісь висновки про її специфічних якостях досить непросто. Як найбільш ефективних каналів розповсюдження реклами в компанії «ЕСКА КАПІТАЛ» розглядаються такі: 1. Участь у виставках (організація власного стенду). На стенд з підрозділу довідкової інформації і роботи з клієнтами виділяється 1-2 співробітників. Від загального рівня обізнаності, коректності і зовнішнього вигляду співробітників на стенді, дизайну і технічного рівня самого стенду залежить імідж фірми і зацікавленість відвідувачами в виставляється продукті. На стенді організуються елементи інших маркетингових комунікацій, таких, як особистий продаж (запропонований продукт можна продавати на стенді із знижкою, можна запропонувати безкоштовну доставку на підприємство замовника). Також на стенді можна проводити лотереї, безкоштовні роздачі рекламних буклетів (стимулювання збуту), ручок з логотипом фірми, листівок з розцінками, контактними телефонами. 2. Банерна інтернет - реклама на сайті Autoline. 3. Власний сайт у мережі інтернет. 4. Друкована рекламна продукція. Для відвідувачів є цілий набір рекламної друкованої продукції: буклети, листівки, каталоги, прайс-листи. Їх надають гостю при відвідуванні фірми, презентації, виставки або укладення контракту. Вони надають інформацію про фірму, її продукцію, ціни і майбутні акції. 5. Участь у радіо і телепрограмах. Головний елемент реклами товарів - позитивний емоційний вплив ілюстрації і тексту, як правило, нескладного і легкого для запам'ятовування, що створює привабливий "образ" товару. 6. Зовнішня реклама. Стратегія і тактика проведення рекламної кампанії «ЕСКА КАПІТАЛ» складається в поетапній її реалізації, де особливо важлива роль відводиться плануванню рекламних заходів. Відповідно до цього, план рекламних заходів відображає відповідні пропорції в розміщенні реклами. При цьому за кожним заходом закріплений конкретний виконавець - штатний або позаштатний співробітник «ЕСКА КАПІТАЛ». Переваги співробітництва з «ЕСКА КАПІТАЛ» Лізингові компанії України, в порівняння з кредитними спілками, надають значно вигідніші умови з придбання чи оренди транспортних засобів. Купуючи у компанії «ЕСКА КАПІТАЛ» в лізинг авто, клієнт не змушений вносити заставу за автомобіль, достатньо першого авансового платежу. Крім того, споживач не зобов’язаний контролювати рахунки з обслуговування транспортних засобів. З компанією «ЕСКА КАПІТАЛ» у клієнта з’являється можливість раціонально використати фінансові кошти та заощадити час на покупку автомобіля, адже затвердження заявки на лізинг авто займає не більше 15 хвилин. Таблиця 2.1. Основні показники діяльності «ЕСКА КАПІТАЛ» Найменування показників Роки Абсолютне відхилення (+,-) Темп приросту, % 2013 2014 2015 2014/2013 2015/2014 2014/2013 2015/2014 Чисті доходи всього, тис.грн 44449,1 42504,3 68405,1 -1944,8 25900,8 95,62 160,94 Витрати всього тис.грн 42823,2 38819,0 51306,0 -4004,2 12487 90,65 132,17 Фонд оплати праці, тис.грн 468 550 588 82 38 117,52 106,91 Виходячи з даних, можна сказати, що чистий дохід компанії значно збільшився на 2015р. і становив 68405,1, що є на 25900 тис.грн. більше ніж дохід у 2013р., проте витрати також підвищились на 12487 тис.грн у кінці періоду. Приємним фактором залишається збільшення заробітної плати на протязі 2013-2015рр.; де у середньому на 1 людину у місяць вираховується 7 тис.грн. Для більш точної картини витрат на рекламу, занесемо дані обсягів коштів, витрачені на окремі види реклами «ЕСКА КАПІТАЛ» у таблицю, а також побудуємо графік. Таблиця 2.2. Динаміка витрат на рекламу за роки 2013- 2015рр. Вид реклами Сума витрат на рекламу, грн Абсолютне відхилення (+,-) Темп приросту % 2013 % 2014 % 2015 % 2014 /2013 2015 /2014 2014 /2013 2015 /2014 Участь у виставці 43230 27,33 46930 27,47 56829 27,07 3700 9899 108,56 121,09 Власний сайт в інтернеті 23043 14,57 24568 14,38 38569 18,37 1525 14001 106,62 156,99 Банерна реклама 35560 22,48 37412 21,90 42845 20,41 1852 5433 105,21 114,52 Друкована реклама 44000 27,82 42890 25,10 44369 21,13 -1110 1479 97,48 103,45 Зовнішня реклама 12340 7,80 19045 11,15 27345 13,02 6705 8300 154,34 143,58 Всього 158173 100 170845 100 209957 100 12672 39112 108,01 122,89 Згідно даних таблиці, бачимо, що в 2015році в структурі рекламної діяльності підприємства відбулися такі зміни: збільшились витрати на власний сайт в Інтернеті та на зовнішню рекламу. Відповідно, знизилась питома вага витрат на друковану рекламу. Що стосується участі у виставці та банерної реклами, то питома вага цих витрат майже не змінилась. Також можна сказати, що загальна сума витрат на рекламну діяльність компанії «ЕСКА КАПІТАЛ» протягом усього періоду, що аналізується, має тенденцію до зростання. Рис. 2.1 – Динаміка витрат на рекламу компанії «ЕСКА КАПІТАЛ» за 2013-2015 рр. Приймаючи до уваги графік витрат за 2013 – 2015 рр., можна встановити, що на протязі цих років витрати на рекламу збільшилися для всіх видів реклами, окрім друкованої реклами. Кошти, витрачені на друковану рекламу залишились майже незмінні, навіть у 2013р. витрати дещо зменшились, але наприкінці 2015р. стабілізувалися до суми 44369 грн. Позитивним є те, що компанія «ЕСКА КАПІТАЛ» у 2015 році на виставки та презентації витратила у 1,3 рази більше коштів, ніж у 2013 році. Виставки сприяють підняттю конкурентоспроможності продукції, престижу компанії, інформованості серед клієнтів. Виставки відвідує, як правило, широке зацікавлене даною темою коло людей, тож у адміністрації компанії є унікальний шанс безпосередньо поспілкуватися з потенційними споживачами, з'ясувати їхнє ставлення, поцікавитися думкою з усіх питань, що стосуються асортименту та якості продукції. 2.2 Аналіз зовнішнього середовища «ЕСКА КАПІТАЛ» Підприємство – це відкрита система, і його розвиток залежить від зовнішнього середовища (його також називають загальним оточенням, середовищем непрямого впливу або сукупністю неконтрольованих факторів). Зовнішнє середовище, або середовище непрямого впливу, діє не безпосередньо на кожну окрему організацію, а на всі одразу. Це не означає, що їхній вплив менший за вплив факторів безпосереднього оточення. Необхідність дослідження проблеми взаємодії підприємства і зовнішнього середовища обумовлена формуванням нової концепції управління підприємством як відкритої системи, внутрішня стабільність якої залежить від умов зовнішнього середовища. Навіть, якщо в самому підприємстві не відбувається ніяких змін, постійні зміни навколишнього середовища чинять суттєвий вплив на результати його діяльності. Це викликає необхідність проведення постійного моніторингу стану зовнішнього середовища підприємства, який розглядається як невід'ємна складова частина стратегічного планування. Перш за все, слід зазначити, що маркетингова стратегія «ЕСКА КАПІТАЛ» може бути охарактеризована як стратегія розвитку фірми. Необхідно розробити аналіз зовнішнього середовища «ЕСКА КАПІТАЛ» для оцінки можливих варіантів оптимізації стратегії. Аналіз зовнішнього середовища є процесом, за допомогою якого розробники стратегічного плану контролюють зовнішні по відношенню до організації чинники, аби визначити можливості і загрози для фірми. Аналіз середовища - це дуже важливий для вироблення стратегії організації і складний процес, що вимагає уважного відстежування процесів, що відбуваються в середовищі, оцінки і встановлення зв'язку між чинниками, сильними і слабкими сторонами організації, а також можливостями і загрозами, які знаходяться в зовнішньому середовищі. Загрози і можливості середовища непрямої дії, з якими стикається організація, можна виділити в PEST-фактори: Р - політичні чинники. Е - економічні чинники. Необхідно постійно діагностувати і оцінювати такі економічні чинники довкілля, як темпи інфляції, стабільність рубля і податкові ставки. S - соціальні чинники. Вони включають змінні чекання, стосунки і вдачі суспільства. Т - технологічні чинники. Необхідно постійно стежити за змінами в технологічному зовнішньому середовищі. Аналіз цього середовища може враховувати зміни в технології виробництва, вживання ЕОМ в проектуванні і наданні товарів і послуг. [21, с. 115]. Розглянемо більш детально PEST – фактори для обраного підприємства у таблиці 2.3.