0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості маркетингу послуг розміщення на прикладі етно-велнес готелю «УнгварЪскій» (ID:254309)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 100
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ……………………………………………………6 1.1. Готель як суб'єкт господарської діяльності………………………..6 1.2. Специфіка готельних послуг та проблеми їх якості……………..14 1.3. Маркетинг готельних послуг…………………………………….25 Висновки до розділу 1…………………………………………………..39 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ «УНГВАРЪСКІЙ»……………………………………………41 2.1. Загальна характеристика етно-велнес готелю «УнгварЪскій» та його послуг…………………………………………………..……………41 2.2. Маркетингові заходи в готелі «УнгварЪскій»…………………….51 2.3. Використання Інтернет-технологій у просуванні туристичного продукту готелю «УнгварЪскій»……………………………………….57 Висновки до розділу 2……………………………………………………69 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ………………………………………………….71 Висновки до розділу 3………………………………………………….. ВИСНОВКИ………………………………………………………………88 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………….93 ДОДАТКИ……………………………………………………………….98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ Дослідивши особливості маркетингу послуг розміщення на прикладі ужгородського етно-велнес готелю «УнгварЪскій», ми дійшли таких висновків. 1. Готельний маркетинг спрямований на вирішення таких зав¬дань: обґрунтування необхідності надання послуг шляхом ви¬явлення існуючого або потенційного попиту на них; організацію дослідних робіт зі створення послуг, що відпо¬відають потребам споживачів; координація і планування надання послуг, збутової і фінансової діяльності готелю; удосконалювання методів збуту і просування послуг на ринку; регулювання і напрямок усієї діяльності готелю для досяг¬нення генеральних цілей у сфері надання послуг. Маркетингова діяльність готелю передбачає: вивчення кон'юнктури і динаміки попиту на дані готельні послуги; аналіз зміни цін на дані готельні послуги та їхні заміню¬вачі; прогноз зростання доходів споживачів і їхніх потреб у да¬них послугах; використання реклами як головного інструмента недійо¬вої боротьби з конкуруючими готелями; стимулювання збуту готельних послуг (залучення спо¬живачів за допомогою надання пільг, розширення гарантова¬них прав споживачів, організація лотерей і ін.); планування асортименту послуг з урахуванням соціаль¬но-психологічних установок споживачів (громадської думки про престижність проживання в даному готелі, придбанні даної послуги, коливань моди); спеціальна організація обслуговування споживача, за-снована на принципі: готельна послуга шукає потенційного споживача. 2. Етно-велнес готель «УнгварЪскій» – оригінальний заклад гостинності, в основі роботи якого задіяна традиційна народна система оздоровлення, за допомогою якої людина досягає емоційної та фізичної рівноваги в умовах сучасного урбаністичного життя. Гості та жителі Ужгорода можуть скористатися послугами спортклубу готелю, етно-банного комплексу та бальнеологічного центру, а також продегустувати найкращі закарпатські вина, сири, наливки в дегустаційному залі готелю, скуштувати національні страви в ресторані та на ватра-терасі. Готель «УнгварЪскій» також найкраще в Ужгороді забезпечить конференц-сервіс. В готелі до послуг гостей – зручні та затишні номери «стандарт», «напвлюкс», «люкс», «апартаменти». Він пропонує також послуги найкращого в місті спортклубу, де кожен зможе досягти чудової фізичної форми та емоційного комфорту. До послуг гостей – комплекс площею 400 м2, куди входять тренажерний та фітнес-зали. Для повного відчуття етно-колориту Закарпаття в закладі відновлено старовинний дегустаційний зал, де гості можуть опинитися в традиційній атмосфері Ужгорода ХІХ століття, а також скуштувати та дізнатися більше про історію виноробства, бджолярства, сироваріння та багато іншого. 3. До нерекламних методів просування турпродукту «УнгварЪского» відносяться: особисті (персональні) продажі, здійснювані через агента; пряма розсилка інформації і робота з різними базами даних; прямий маркетинг; стимулювання збуту – при цьому клієнтам пропонують, наприклад, купони на знижки, проводяться різноманітні конкурси і розіграші призів для покупців турів, здійснюються конусні програми, а також даруються предмети з елементами фірмового стилю; пропаганда або організація паблік рілейшнз, непряма пропозиція та ін. Серед завдань стимулювання споживачів турпродукту готелю основними є: заохочення інтенсивнішого споживання пропонованих окремих послуг; спонукання гостей до придбання послуг, якими вони раніше не користувалися; залучення уваги до пропозиції тих, хто користується послугами конкурентів. Серед засобів стимулювання: надання знижок з оголошених цін на послуги готелю в разі попереднього бронювання місця в готелі до певного терміну; включення в комплексне обслуговування деяких додаткових послуг безкоштовно або за зниженою ціною; проведення різноманітних вікторин, широка роздача безкоштовних фірмових сувенірів (дорожніх сумок, кулькових ручок, запальничок і т. п.); урочисте вшановування ювілейних гостей готелю та ін. Зокрема, етно-велнес готель «УнгварЪскій» пропонує своїм клієнтам скористатися системою «подарункових сертифікатів. 4. У готелі «УнгварЪскій» добре усвідомлюють, що впровадження в практику роботи готелю автоматизованих інформаційних систем (АІС) з управління має значні маркетингові переваги. Інформаційна система готелю дозволяє у найкоротший термін виключити з асортименту послуги, що реалізуються погано, і замінити їх новими, отримати ефект за рахунок більш точного визначення того, які категорії гостей отримують конкретні послуги, у який час і як змінюються їхні смаки тощо. Особливу увагу в закладі гостинності приділяють бронюванню. Система бронювання номерів у готелі «УнгварЪскій» на порталі «UKRAINE-IN» призначена виключно для інформування користувача про послуги розміщення та для допомоги йому в бронюванні готельного номера. До функцій служби бронювання готелю «УнгварЪскій» відносяться прийом заявок і їхня обробка, а також складання необхідної документації: графіків заїзду щоденно, на тиждень, місяць, квартал, рік, карти руху номерного фонду. 5. Розвиток Інтернету дозволяє готелю «УнгварЪскій» не лише здешевити засоби зв'язку, але й отримати реальну можливість налагодити працю з іншими учасниками ринку готельних послуг як єдиним офісом. Робота з глобальними системами бронювання через Інтернет дає змогу готелю не лише надавати всім учасникам ринку оперативну і достовірну інформацію про ціни і кількість вільних місць у будь-який момент часу, але й надає можливість стежити за проходженням замовлення на всіх етапах його здійснення. Система бронювання дозволяє готелю «УнгварЪскій» внести інформацію про себе в довідкову систему, і вона стає доступною всім турагентам, що зайняті реалізацією послуг цього готелю, а також всім потенційним клієнтам. Це дозволяє уникнути перекручування інформації, а також забезпечує її оперативне коректування у випадку зміни. Працюючи із системою бронювання, готель одержує єдину довідкову систему, організовану за єдиною схемою, що полегшує йому та його контрагентам роботу з нею. Сучасні системи бронювання мають довідкову систему з великою кількістю фотографій і докладним описом готельних номерів. 6. Як позитивний момент, слід визнати відкриття в Інтернеті сайту етно-велнес готелю «УнгварЪскій» http://www.ungvarskiy-hotel.com.ua/ua/gb/index. php., на якому розміщені сторінки, що надають широку інформацію про сам заклад, діяльність його підрозділів, послуги, ціни на них (прайс-листи), інформацію про бронювання, засоби контактів тощо. Тут можна ознайомитися з відгуками гостей, які перебували в цьому закладі. 7. Перспективи розвитку готелю «УнгварЪскій» пов’язуються з удосконаленням маркетингової політики закладу в поєднанні з кадровою політикою, а, відповідно, з покращенням якості надання послуг. Сьогодні дуже важливо розуміти, що тільки активні на ринку електронного маркетингу гравці, які навчилися використовувати Інтернет для власної вигоди, будуть серед переможців як за підсумками року, так і на довгу перспективу. Варто, на нашу думку, подумати над зменшенням присутності готелю в непрямих формах електронної дистрибуції. У більшості випадків компанії-посередники в Інтернеті мають потребу в готелі більше, ніж готель у них – адже за бронювання номера вони просять комісійні на порядок вище, ніж при продажу авіаквитків або оренді машин. Світова тенденція полягає в тому, що кращі готельні мережі й незалежні готелі стали зменшувати кількість подібних партнерів, при цьому працюють тільки з тими, хто має інструментарій для зв'язку з готелем і бронювання в режимі реального часу. Для досягнення таких цілей необхідно зміцнити відділ маркетингу спеціальними працівниками, які мають як відповідний досвід і освіту, так і необхідну мотивацію. 8. Впровадження в практику роботи готелю АІС з управління має такі маркетингові переваги. Зниження тривалості операційного циклу дозволяє готелю скоротити терміни надання послуг і забезпечує можливість швидко реагувати на зміни попиту. При чому збільшується кількість надаваних готелем послуг, поліпшується їхня якість. Однак увесь цей зиск складно точно оцінювати або прогнозувати, оскільки він дуже сильно залежать від дій конкурентів, що практично непередбачувані. Але, незважаючи на це, їх не слід ігнорувати, оскільки за своєю природою такі переваги є стратегічними і надзвичайно важливими для довгострокового успіху будь-якої компанії.