0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА з дисципліни «Маркетингова товарна політика» на тему: « Дослідження маркетингової товарної політики підприємства на матеріалах ПАТ «Пирятинський сирзавод»» (ID:254826)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ РИНКОВОГО СТАНУ ФІРМИ І ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ КОН’ЮНКТУРИ 4 1.1 Стан та співвідношення попиту і пропозиції на ринку молочної продукції 4 1.2. Перспективи розвитку даного товару на ринку молочної продукції 8 1.3. Дослідження конкурентоспроможності та якості товару 13 1.4. Дослідження системи збуту і розподілу 18 1.5. Дослідження реклами і стимулювання збуту. 20 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБЛЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ФІРМИ 22 2.1. Життєвий цикл товару та його основні стадії. 22 2.2. Формування товарного портфеля фірми 25 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОДАЛЬШОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРУ 33 3.1 Розроблення рекламної політики залежно від етапів життєвого циклу товарів. 33 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В умовах ринкової економіки підвищується роль товарної політики, що обумовлено загостренням конкурентної боротьби за ринки збуту товарів, підвищенням уваги споживачів до якості товарів, їх марки, обслуговування, упаковки, збільшенням темпу росту появи нових товарів і товарів-замінників, підвищенням ролі реклами, стимулювання збуту. У зв’язку з цим розгляд основних аспектів формування маркетингової товарної політики підприємств являє собою великий теоретичний та практичний інтерес. Дослідженню стратегічних і тактичних аспектів маркетингової товарної політики присвячено роботи таких відомих українських та зарубіжних науковців, як Р.С. Винер, С.М. Ілляшенко, В.Я. Кардаш, Д.Р. Леманн, А.І. Леонов, Є.В. Савельєв, А.Б. Титов та ін. Метою даної курсової роботи є дослідження маркетингової товарної політики підприємства. Основними завданнями, що поставлені в даній курсовій роботі є: – визначення ринкового стану ПАТ «Пирятинського сирзаводу»; – дослідження систем збуту продукції підприємства ; – визначення конкурентоспроможності та якості товару; – охарактеризувати маркетингову товарну політику ПАТ «Пирятинського сирзаводу». Предметом дослідження є процес розроблення і впровадження маркетингової товарної політики фірми. Об'єктом дослідження в даній роботі є ПАТ «Пирятинський сирзавод».