Зразок роботи
ВСТУП
У ринкових умовах господарювання сучасному підприємству необхідно
сформувати інструментарій, тобто сукупність способів, методів, за допомогою
яких можна було б впливати на покупців та інших суб’єктів маркетингу для досягнення поставлених перед бізнесом цілей. Ефективний інструментарій маркетингової діяльності отримав назву «комплекс маркетингу» або «маркетинг-мікс».
Вивченню даної проблеми були присвячені наукові дослідження значної
кількості зарубіжних і вітчизняних теоретиків і практиків.
Серед вітчизняних робіт, метою яких було визначення сутності маркетингового комплексу та основних його елементів, можна виділити наукові праці таких вчених як: Архипов В.Е., Балабанова Л.В., Богачов В.І.,
Васильової Н., Гаркавенко С.С., Гончаров В.М., Данько Т.П., Дем’ячука В.П., Дмитрійчука Г.П., Дубенка О.І., Кириченка О.І., Котляренко В.Г., Кузьміна Т.С., Лазня В.О., Листкова В.П., Макаренко Ю.Г., Мірошникова П.Ф., Мороз О.О., Небрачко Н.С., Павленко А.Ф., Пешко А.Т., Решетникова Л.А., Саблук П.Т., Ткаченко В.Г.
Особливої уваги заслуговують праці зарубіжних науковців, присвячені
дослідженню маркетингового комплексу: Н. Борден, Д. МакКарті, Ф. Котлера, М.Портера, Х. Мефферт, Р. Клюітта, Г. Стюарта, О.Чернеги та ін.
Важливість визначення основних елементів та сутності маркетингового
комплексу зумовили вибір теми даної випускної роботи.
Метою випускної роботи є дослідження комплексу маркетингу малого підприємства з метою його удосконалення.
Виходячи з мети роботи поставлені такі завдання:
– розкрити сутність маркетингового комплексу підприємства;
– охарактеризувати основні елементи комплексу маркетингу підприємства;
– надати загальну характеристику діяльності підприємства;
– проаналізувати техніко-економічні показники господарської діяльності підприємства;
– проаналізувати комплекс маркетингу малого підприємства»;
– визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингу малого підприємства.
Об’єктом дослідження є особливості комплексу маркетингу ТОВ «АВК ПРЕС».
Предметом дослідження є процеси розробки та використання комплексу маркетингу малого підприємства.
Інформаційну базу при написанні випускної роботи складали: видання вітчизняних і закордонних авторів, періодичні видання, Інтернет-видання та внутрішня звітність підприємства.
Випускна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.