Зразок роботи
Маркетинг відіграє важливу роль в діяльності підприємства оптової торгівлі, є, до певної міри, двигуном його розвитку. Маркетинг підприємства оптової торгівлі орієнтується на більш повне задоволення потреб споживачів, збільшення продажів та прибутку за рахунок позбавлення від посередників і забезпечення більш тісного контакту з клієнтами, включаючи інформаційне забезпечення і аналітичну підтримку.
При частому коливанні змінних: обсягах попиту і цін, високому ризику, оптові торговельні підприємства ухвалюють стратегічні рішення без додаткового маркетингового аналізу. Це призводить до збитковості і нестабільної роботи більшості оптових підприємств. Внаслідок цього вельми актуальною стає задача розгляду та вирішення проблемних питань розробки та використання маркетингових стратегій в діяльності оптових торговельних підприємств.
Дослідженням маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі в умовах ринку присвячені роботи таких авторів, як Азарян О.М., Амоша О.І., Балабанова Л.В., Братков Е.Н., Бранчугов В.К., Гальчев Ф.И., Голуб Ю.І., Малишев Ю.Н., Пономарев В.П., Прокопенко С.А., Рассуждай Л.Н., Романов С.М., Репинський О.Д., Самборський С.М., Чумаченко М.Г., Хохотва А.І., Шубін О.О., Щадов М.І., Юзик Л.О., Юлдашева О.У. та ін.
Водночас аналіз наявних підходів в організації маркетингової діяльності на підприємствах оптової торгівлі на сучасному етапі показує, що багато питань з теорії, методологічного забезпечення і практики знаходяться ще в стадії розробки, є предметом творчих дискусій вчених і спеціалістів у цій галузі. Таким чином, в умовах якісно нової ситуації розвитку господарського комплексу України посилюється актуальність розробки теоретичних і методичних питань маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі.
Метою випускної роботи є розробка науково – методичних і практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства оптової торгівлі, а також розробка портфелю маркетингових стратегій підприємства оптової торгівлі.
Для досягнення цієї мети були поставлені наступні завдання:
– дослідження теоретичних підходів до маркетингу, уточнення сутності поняття «маркетинг оптової торгівлі», висвітлення особливостей маркетингу підприємства оптової торгівлі;
– здійснення господарського та маркетингового аналізу підприємства;
– розробка рекомендації, щодо удосконалення маркетингу підприємства оптової торгівлі
Об'єктом дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства оптової торгівлі ТОВ «УДК».
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні і практичні проблеми маркетингової діяльності підприємств оптової торгівлі.
Теоретичною та інформаційною основою дослідження стали: законодавчо – нормативна база України; наукові розробки вітчизняних і закордонних вчених з проблем маркетингу, статистична і бухгалтерська звітність підприємства, матеріали періодичних видань, ресурси Internet.
Випускна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.