Зразок роботи
ВСТУП
Сучасний маркетинг ототожнюється передусім з масовим маркетингом (збутом). Більшість напрацьованих теоретичних матеріалів і методик, що існують нині у світі, спрямовані саме на масові ринки (зокрема, на ринок товарів споживчого використання). На відміну від масового промисловий маркетинг часто потребує специфічних підходів, для яких не завжди можна дати універсальні поради або інструменти. Кожний окремий промисловий ринок потребує персонального підходу у формуванні та використанні набору маркетингових інструментів.
Таким чином, маркетинг – це аналіз, втілення в життя, а також контроль за прийняттям рішень щодо комплексу маркетингу (продукт, ціна, просування, розповсюдження) для задоволення потреб клієнта та його очікувань як ключових моментів на шляху досягнення цілей і виконання завдань організації.
Маркетинг можна розглядати як ринкову концепцію управління виробничо-збутовою та науково-технічною діяльністю підприємства, спрямованою на вивчення ринку, конкретних запитів споживачів та орієнтацію на них товарів та послуг, які виробляються підприємством, а також на формування і стимулювання споживчого попиту для обґрунтованого прийняття рішень і планового розширення продажу та отримання прибутку.
Актуальність теми пояснюється постійною зміною та розвитком маркетингової діяльності на підприємстві, удосконаленням структури маркетингових служб, оновленням маркетингових концепцій.
Метою даної випускної роботи є дослідження теоретичних та методичних засад виробничого маркетингу підприємства, та пошук шляхів його удосконалення.
Виходячи із мети даної роботи, можна сформулювати такі її завдання:
– розкрити теоретичні основи виробничого маркетингу підприємства ;
– дослідити господарську діяльність та виробничий маркетинг підприємства;
– виявити напрямки удосконалення виробничого маркетингу ПАТ «Полтавський турбомеханічний завод».
Предметом вивчення даної роботи є елементи, особливості та механізми
виробничого маркетингу підприємства.
Об’єктом дослідження є виробничий маркетинг ПАТ «Полтавський турбомеханічний завод».
Проблеми маркетингової діяльності промислового підприємства досліджувались в працях багатьох українських та зарубіжних вчених. Окремі аспекти цієї тематики висвітлені в роботах вітчизняних дослідників Азаряна О.М., Герасимчука В.Г, Длігача А. О., Балабанової Л.В, Близнюка С.В., Бриндіної О.І., Войчак А.В., Кардаша В.Я., Крамаренко В.І., Майборода О.В., Примак Т.О., Старостіна А.О., Шеремета П.С. та інших. Серед зарубіжних вчених заслуговують на увагу роботи Голубкова Н.А., Єгорова І.К., Рибальченка І.В., Варламова А.С., Комахи А.Л. та інших.
Теоретичною основою роботи стали праці вчених та закони України, дані Держкомстату та надана підприємством фінансова та бухгалтерська звітності, дані щодо випуску та реалізації продукції за 2015 – 2017 роки. Виявлення шляхів удосконалення виробничого маркетингу здійснювалось за допомогою методів інтерпретації, комплексності.
Структура роботи: робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків.