0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота бакалавра на тему Ціна як інструмент маркетингової політики (ТОВ "АТБ Маркет") (ID:254853)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 92
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………………………………………………………….......6 1.1. Основні поняття, сутність, значення та методи ціноутворення...…………..6 1.2. Маркетинговий аналіз ціноутворення на підприємстві……………………21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»……………. ..28 2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринків................................28 2.2. Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства…..........37 2.3. Аналіз маркетингового ціноутворення на підприємстві………..................42 2.4. Охорона праці на підприємстві……………………………………...............61 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АТБ-Маркет»……………...69 3.1. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві...69 3.2. Рекомендації, щодо удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві……………………………………………………………………….75 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………84 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...87 ДОДАТКИ……………………………………………………………………......92
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою випускної роботи є проведення маркетингового аналізу ціноутворення на підприємстві. Для досягнення цієї мети були поставлені такі задачі: - проведення теоретичного аналізу маркетингового ціноутворення, факторів та методів маркетингового ціноутворення; - аналіз господарської діяльності та маркетингового ціноутворення підприємства; - удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємстві; - введення і обгрунтування маркетингового ціноутворення на підприємстві. Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «АТБ-Маркет» в сфері маркетингового ціноутворення на товарному ринку. Предметом даної роботи є виявлення основних закономірностей маркетингового ціноутворення в умовах ринкової економіки, теоретичних і практичних аспектів процесу формування маркетингової цінової політики підприємства.