0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування системи маркетингових заходів при виході підприємства на новий ринок» За матеріалами ТОВ «Лабуле Україна» (ID:256563)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 102
Рік виконання: 2017
Вартість: Договірна
Купити цю роботу
Зміст
План ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність системи маркетингових заходів підприємства 1.2. Основні підходи до формування системи маркетингових заходів при виході підприємства на новий ринок 1.3. Визначення ефективності формування системи маркетингових заходів при виході підприємства на новий ринок РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИН-ГОВИХ ЗАХОДІВ ТОВ «ЛАБУЛЕ УКРАЇНА» ПРИ ВИХОДІ НА НОВИЙ РИНОК 2.1. Дослідження маркетингового середовища підприємства 2.2. Дослідження формування системи маркетингових заходів при виході на новий ринок на ТОВ «Лабуле Україна» 2.3. Визначення ефективності формування системи маркетингових заходів ТОВ «Лабуле Україна» при виході на новий ринок РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ПРИ ВИХОДІ НА НОВИЙ РИНОК НА ТОВ «ЛАБУЛЕ УКРАЇНА» 3.1. Формування оновленої системи маркетингових заходів ТОВ «Лабуле Україна» при виході на новий ринок 3.2. Розробка плану системи маркетингових заходів ТОВ «Лабуле Україна». ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову