0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз системи планування маркетинг (ID:25748)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 44
Рік виконання: 2011
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1 Програма маркетингу як інструмент ринкової діяльності 1.2 Ситуаційний аналіз і маркетинговий синтез у процесі розробки програми маркетингу 1.3 Стратегічне і тактичне планування маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 2.1 Загальна характеристика техніко-економічних показників діяльності приватного підприємства «Матекс» 2.2 Аналіз мікросередовища та макросередовища ПП «Матекс» та SWOT-аналіз діяльності РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову