0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:258228)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 21
Рік виконання: 2018
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Теоретична частина: 1. Способи збирання первинної маркетингової інформації. 2. Фактори ціноутворення. Практична частина: Задача. Керівництво спеціалізованого магазину, який торгує господарськими товарами, здійснює вивчення товарних ринків з метою визначення їх перспективності та виходу на нові сегменти. Останнє дослідження було присвячене доцільності включення в асортимент товарів добавки для пом’якшення води, яку використовують у пральних машинах. У ході дослідження отримані такі дані:
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Продавець - видимий суб'єкт ціноутворення. Існують ще й, так би мовити, невидимі дійові особи в цьому процесі - насамперед, споживачі (хоча фактично продавці не запитують, за якими цінами вони бажають купувати товари), а також інші суб'єкти. І позиція цих «невидимих» осіб суттєво відображується у «самостійних» цінових рішеннях продавця. Покупці постають такими «сірими кардиналами» процесу ціноутворення, який формально є повністю контрольованим продавцем [6, с. 58]. Фактори ціноутворення - це сукупність тих чинників, які впливають на дії продавця у процесі встановлення ним цін на продукцію. Їх можна поділити на внутрішні - такі, що залежать від продавця, контролюються ним, та зовнішні - такі, що не залежать від продавця, не контролюються ним.