0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства (ID:25901)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 82
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства 1.1. Сутність стратегічного планування 1.2. Зміст і послідовність стратегічного плануваня 1.3. Стратегічне планування маркетингової діяльності у досягненні мети підприємства 1.4. Доцільність розробки системи стратегічного планування на сучасних підприємствах 1.5. Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства Розділ 2. Аналіз стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ "Конкорд-Тревел" 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Маркетингове дослідження підприємства 2.3. Особливості стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємстві 2.4. Оцінка ефективності та удосконалення стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ "Конкорд-Тревел" Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи