0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в Україні (ID:25938)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2012
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади соціально-відповідального маркетингу 1.1. Еволюція змісту та концепцій маркетингу 1.2. Концепція соціально-відповідального (соціально-етичного) маркетингу 1.3. Особливості розвитку соціально-відповідального маркетингу в Україні РОЗДІЛ 2. Практичні аспекти застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в Україні 2.1. Використання підприємствами соціально-відповідальної (соціально-етичної) концепції маркетингу в Україні 2.2. Соціальний маркетинг як механізм підвищення конкурентоздатності неприбуткових організацій 2.3. Потреба впровадження маркетингу інноваційної діяльності на вітчизняних підприємствах РОЗДІЛ 3. Перспективи розвитку соціально-відповідального маркетингу в Україні. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову