0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування рекламної діяльності на закордонних ринках (ID:26040)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 123
Рік виконання: 2012
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Реклама в системі міжнародної маркетингової комунікації 6 1.2. Підходи до планування рекламної діяльності підприємства 20 1.3. Характеристика методів оцінки ефективності реклами 25 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАКОРДОННИХ РИНКАХ 39 2.1 Організаційна структура та господарська характеристика підприємства ТОВ «І-КЕМ 39 2.2 Оцінка реалізації продукції підприємства на зовнішніх ринках 50 2.3. Аналіз рекламної діяльності ТОВ «І-КЕМ 55 2.4. Дослідження системи планування рекламної діяльності ТОВ «І-КЕМ» на закордонних ринках 69 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАКОРДОННИХ РИНКАХ ТОВ «І-КЕМ 82 3.1. Вдосконалення системи планування рекламної діяльності на закордонних ринках 82 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення оцінки ефективності рекламної діяльності від участі ТОВ «І-КЕМ» в міжнародних виставках-ярмарках 87 3.3. Розробка плану рекламної діяльності на ринку Польщі 92 3.4 Оптимізація стратегічного планування розподілу бюджету між рекламними носіями 98 ВИСНОВКИ 104 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108 ДОДАТКИ 113
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову