0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ У ФРАНЦУЗЬКИХ ЗМІ (ID:264564)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ ЯК ЖАНРУ 1.1. Класифікація, види та функції реклами 1.2. Особливості жанру реклами Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ У ФРАНЦУЗЬКИХ ЗМІ 2.1 Особливості побудови французького рекламного слогану 2.2 Мовні засоби що використовуються у рекламі ЗМІ Франції Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. МОВНИЙ КЛІМАТ СУЧАСНОЇ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕКЛАМИ 3.1 Негативне ставлення до слів англомовного походження у рекламі 3.2 Відношення політики до реклами Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову