0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Феномен «чутки» та його роль в технологіях паблік рілейшнз (ID:264565)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 25
Рік виконання: 2017
Вартість: 175
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ФЕНОМЕН ЧУТКИ В КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ 1.1. Поняття й характеристика чуток 1.2. Класифікація чуток 1.3. Чутки як інструмент PR РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ БОРОТЬБИ З ЧУТКАМИ В PR 2.1. Причини та умови виникнення й поширення чуток в PR 2.2. Механізми нейтралізації чуток в PR 2.3. Стратегічні заходи боротьби з чутками різних компаній світу ВИСНОВКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову