0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Медіапланування у діяльності ТОВ «АйТіСіДжі» (ITCG) (ID:26484)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 90
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. МЕДІАПЛАНУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ 1.1. Роль та значення медіапланування в маркетингу 1.2. Медіапланування як складова маркетингової політики комунікацій 1.3. Головні підходи до оцінки ефективності медіапланування РОЗДІЛ 2. ПРАКТИКА МЕДІА ПЛАНУВАННЯ В РЕКЛАМНОМУ АГЕНТСТВІ ТОВ «АЙТІСІДЖІ» (ITCG) 2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників у діяльності ТОВ «АйТіСіДжі» (ITCG) 2.2. Аналіз комплексу маркетингу ТОВ «АйТіСіДжі» 2.3. Аналіз медіа планування в діяльності ТОВ “АйТіСіДжі” РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕДІАПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ 3.1. Підготовка медіаплану та оптимізація бюджету на рекламу, як захід підвищення її ефективності 3.2. Шляхи удосконалення рекламних заходів 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову