0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження ринку лікарських засобів (ID:26542)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 1.1. Визначення управлінської проблеми 1.2. Формулювання проблеми маркетингового дослідження 1.3. Об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження 1.4. Уточнення та емпірична інтерпретація основних понять теорії об’єкту та предмету МД РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕДУРНИЙ РОЗДІЛ 2.1. Визначення типу дослідження, методів збору вторинної, первинної інформації 2.2. Визначення обсягу вибірки та методів її формуванн 2.3. Визначення методів шкалування, розробка анкети і її попереднє тестування РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1. Інструменти збору первинних даних 3.2. Данні підготовлені до обробки 3.3. Розрахунки та результати обробки даних ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову