0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЧНИХ ПРЕПАРАТІВ (ID:26543)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Принципи та етапи маркетингових досліджень 1.2. Поширеність хвороб системи травлення та медико-економічні аспекти ефективності та вартості гастроентерологічної допомоги в Україні РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЧНИХ ПРЕПАРАТІВ 2.1. Проблеми, цілі, завдань і методика проведення дослідження та показники ринку гастроентерологічних препаратів 2.2. Аналіз сегментації ринку та позиціювання гастроентерологічних препаратів 2.3. Виявлення визначальних елементів мотивацій споживачів та ступень їх усвідомлення 2.4. Методика використання гнучкого методу сегментації споживчого ринку РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОКРЕМИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ І ГАЛУЗІ У ЦІЛОМУ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову