0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА ГІПОТЕЗИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ (ID:26544)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИДАВНИЧОГО ДОМУ «КОМЕРСАНТ-УКРАЇНА» НА ТОВАРНОМУ РИНКУ 1.1. Стисла характеристика ВД «Комерсант-Україна» та його діяльності на товарному ринку 1.1.1. Стисла історія підприємства 1.1.2. Ринок, його характеристика, динаміка та тенденції. Попит, його генезис, характеристика та особливості 1.2. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 1.3. Аналіз товарного асортименту РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ВД «КОМЕРСАНТ-УКРАЇНА» 2.1. Аналіз макромаркетингового середовища 2.2. Аналіз мікромаркетингового середовища 2.3. Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища 2.3.1. Аналіз маркетингового середовища 2.3.2. Оцінка ризиків підприємства та споживачів РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ГІПОТЕЗИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 3.1. Розробка ринкової стратегії 3.2. Товарна та цінова стратегія 3.3. Економічний аналіз привабливості цільового ринку ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову