Зміст
Вступ
Загальна частина
Розділ 1. Характеристика підприємства
1.1. Юридичний статус підприємства
1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства
1.2.1. Структура управління
1.2.2. Внутрішнє середовище
1.2.3. Зовнішнє середовище
1.3. Місія підприємства
1.4. Оцінка застосування маркетингових
технологій у діяльності підприємства
1.4.1. Застосування маркетингового комплексу (4р)
1.4.2. Застосування елементів аналітичної функції
1.4.3. Застосування елементів виробничої функції
1.4.4. Застосування елементів збутової функції
1.4.5. Застосування елементів планово – контрольної функції
Основна частина
Розділ 2. Оцінка фінансово – господарської діяльності підприємства
2.1. Характеристика виробленої продукції
2.1.1. Номенклатура і асортимент продукції
2.1.2. Якісні показники
2.1.3. Динаміка об’ємів виробництва
2.2. Характеристика технології виробництва
2.2.1. Основні цехи
2.2.2. Технологічні лінії
2.2.3. Склади готової продукції
2.2.4. Технологічний процес виробництва продукту
2.2.5. Мікрологістика
2.3. Оцінка фінансових показників
2.3.1. Динаміка основних економічних коефіцієнтів
2.3.2. Динаміка показників фінансових результатів
Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства
3.1. Стан товарної політики
3.2. Стан цінової політики
3.3. Стан політики розподілення
3.4. Стан комунікаційної політики
3.5. Стан стратегічної політики
3.6. Стан зовнішньо – економічної діяльності
3.7. Позиціонування та сегментування
3.8. Належність маркетингових систем
3.9. Оцінка конкурентноздатності
3.10. Стан маркетингових досліджень
Заключна частина
Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій
4.1. Розробка трьох рівнів товару
4.2. Розробка життєвого циклу товару
4.3. Розрахунок ціни товару
4.4. Розробка реклами
4.5. Розрахунок бюджету маркетингу
4.6. Розробка каналів розподілу
4.7. Розробка упаковки
4.8. Розробка методів транспортування
4.9. Розробка маркетингової структури
4.10. Розробка маркетингової стратегії
4.10.1. Оцінка КФУ
4.10.2. Оцінка КСФ
4.10.3. Оцінка СПФ
4.10.4. Оцінка стану товару за методом BCG
4.11. Розробка систем маркетингового контролю
Висновки
Література
В даній дипломній роботі проведенне комплексне дослідження маркетингової діяльності приватної фірми “ГАН”. Узагальнюючи отримані результати, можна зробити такі висновки.
1. Діяльність фірми сформована, виходячи з специфіки діяльності малого підприємства. Що займається оптовою торгівлею сільськогосподарською продукцією. Велика увага керівництвом приділена питанням стратегічного розвитку фірми. Основоположною тезою місії фірми є: розробка і збут конкурентоспроможної на внутрішньому і регіональному ринках продукції, яка максимально відповідає запитам споживачів та забезпечує отримання прибутку від її реалізації.
2. Номенклатура товарів фірми формується з однієї асортиментної групи: зерно гороху і насіння гарбуза. Гармонійність товарної номенклатури забезпечується єдиним виробничим комплексом, застосуванням одних і тих же матеріальних потоків та розподілення.
3. Фірма виконує великий об»єм робіт щодо забезпечення конкурентоспроможності своєї продукції як на національному так і на регіональному ринках. Продукція відповідає вимогам діючих на Україні нормативно-технічних документів.
4. Комунікативна політика фірми має певні успіхи. Нажаль недостатньо недостатньо проводитьс рекламна робота. Певні зрушення в цьому напрямку можуть дати нові реламні заходи. Запропоновано виготовлення фірмених етикеток до упаковочних одиниць. карток замовлення, які надсилаються постійним і потенційним клієнтам. В певних випадках вона може служити візитною карткою фірми.