0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження маркетингової діяльності тов „контакт-сервіс” (ID:26820)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 75
Рік виконання: 2002
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Загальна частина Розділ І. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Зовнішнє середовище 1.2.3. Внутрішнє середовище 1.3. Місія підприємства Основна частина Розділ ІІ. Оцінка фінансово-господарської діяльності ТОВ „Контакт-сервіс” 2.1. Характеристика послуг, що надаються 2.1.1. Асортимент 2.2. Оцінка фінансових показників 2.2.1 Динаміка показників фінансових результатів 2.2.2. Динаміка обсягів виробництва Розділ ІІІ. Застосування маркетингових технологій у роботі ТОВ „Контакт-сервіс” 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан політики розподілення 3.3. Стан комунікаційної політики 3.4. Позиціонування та сегментування 3.5. Оцінка конкурентоспроможності 3.6. Стан маркетингових досліджень 3.7. Стан діючої системи маркетингового планування 3.8. SWOT – аналіз 3.9. Оцінка конкурентного стану за методом Мак-Кінсі Заключна частина Розділ IV. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій у роботі ТОВ „Контакт-сервіс” 4.1. Розробка життєвого циклу послуги 4.2. Розробка ціни товару 4.3. Розробка реклами 4.4. Розробка бюджету маркетингу 4.5. Розробка маркетингової структури 4.6. Розробка каналів розподілу 4.7. Розробка системи маркетингового контролю 4.8. Проведення систематичного аналізу діяльності ТОВ „Контакт-сервіс” 4.9. Створення маркетингової інформаційної системи 4.10. Впровадження на фірмі маркетингового стратегічного планування Висновки Список використаних джерел В даній дипломній роботі проведений аналіз маркетингової діяльності ТОВ “Контакт-сервіс” та дані пропозиції по вдосконаленню маркетингових технологій у діяльності товариства. Зацікавленість до маркетингу як ринковій структурі управління підпри-ємством і реалізацією товарів, орієнтованих на встановлений платоспроможній попит у діяльності ТОВ ”Контакт-сервіс” була закладена з початку її засну-вання особливо сильний імпульс маркетингової діяльності дало нове керівниц-тво. Для ТОВ “Контакт-сервіс” необхiдно використовувати орiєнтацiю на ри-нок, як спосiб мислення при прийняттi господарських рiшень. Основними етапами реалiзацiї концепцiї маркетингу на ТОВ "Контакт-сервіс" повиннi бу-ти: аналiз ринкових можливостей; визначення перспективного цiльового рин-ку; вибiр стратегiї маркетингу; розробка комплексу маркетингу; розробка до-помiжних систем маркетингу. Рекомендовано побудувати організаційну структуру управлiння фiрмою по функцiональному принципу, що дозволить скоротити штат спiвробiтникiв та виконувати весь обсяг маркетингових робiт. Оскiльки основною метою дiяльностi фiрми на короткостроковий перiод є збереження та розширення частки ринку, то ми рекомендуємо використову-вати оборонну стратегiю маркетингової дiяльностi. В дипломній роботі розв’язані наступні задачі: - дана характеристика фірмі; - проаналізований фінансовий стан підприємства, та вплив зовнішнього і внут-рішнього середовищ; - проведена оцінка ринкової позиції підприємства; - запропонована нова схема організації товароруху; - внесені пропозиції по вдосконаленню роботи відділу маркетингу; - проведений аналіз зовнішньоекономічній діяльності товариства; - внесені пропозиції по розробці бізнес-плану; - розроблена збутова та комунікаційна політика; - розроблена політика ціноутворення; - внесені пропозиції в бюджет на маркетинг; - проведений аналіз роботи посередників; - внесені пропозиції по вдосконаленню оптимального асортименту товару. В результаті проведеного аналізу маркетингової діяльності ТОВ “Кон-такт-сервіс” дані пропозиції по структурі та ціновій політиці фірми, проведен-ню рекламної компанії та проведенню маркетингового контролю в цілях збі-льшення прибутків товариства, підвищенню конкурентноздатності товариства, збільшення долі ринку та підвищенню іміджу товариства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову