0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка маркетингової діяльності підприємства (ID:26822)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2002
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Загальна характеристика підприємства 1.1 Опис історії підприємства 1.2 Організаційна структура управління діяльністю підприємства 1.3 Загальна оцінка ситуації 1.4 Аналіз портфеля продукції 1.5 Сегментування ринку споживачів 2 Аналіз конкурентів 2.1 Аналіз ринку по галузі 2.2 Сегментація ринку конкурентів 2.3 Споживчі переваги продукції дослідного підприємства стосовно продукції конкурентів 2.4 Сильні та слабкі сторони в порівнянні з конкурентами 3 Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1 Маркетингове дослідження щодо обсягу продажу продукції і працівників відділу маркетингу конкурента-лідера ЗАТ „Фасад” 3.2 Звірка обсягів продажу підприємства ЗАТ „Фасад” із задекларованими доходами 3.3 Опис історичних показників обсягу продажу ЗАТ”Фасад” 3.4 Очевидні проблемні аспекти головного конкурента 4 Розрахунок конкурентоспроможності товару ТОВ „Новоком” Висновки Використана література Основним продуктом, котрий виробляє ТОВ „Новоком” є двері з натуральної деревини. Ця продукція складає 70% бізнес-портфелю фірми. ТОВ „Новоком” не займає одну з домінуючих позицій на черкаському ринку, так як підприємство не є основним постачальником віконно-дверної продукції для будівельного сектору в Черкасах (доля ринку біля 15%). ЗАТ "Фасад" займає 23%, ТОВ "Капітель" - 20%. Інші підприємства - 42 % Зараз ТОВ „Новоком” конкурує приблизно з 20 фірмами (у тому числі з приватними підприємцями), котрі пропонують вироби із деревини. Але за виключенням двох найбільш наявних конкурентів, проникнення їх на ринок дуже незначне та можливе подальше скорочення за рахунок захоплення більшої долі ринку основними операторами. Показник конкурентоспроможності ТОВ “Новоком” має позитивну величину коефіцієнта та свідчить про високу конкурентоспроможність фірми. При розрахунковому значенні КФ=2,66 ТОВ “Новоком” за підсумками поточного току займає сектор матриці, котрий відповідає “послідовникам”.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову