0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система маркетингового планування на підприємстві (ID:26870)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 72
Рік виконання: 2005
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Вступ І розділ. Сутність планування 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці 1.4. Особливості планування в економіці України 1.5. Принципи та типи планування в організації 1.6. С истема планів організації ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва 2.1. Цілі та види реклами 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні 2.3. Методи формування бюджету 2.4. Стратегія реклами 2.5. Фактори рекламного планування ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s 3.1. Маркетингові дослідження 3.2. Реклама 3.3. Mass Media. TV 3.4. Press advertorials 3.5. Аналіз ринку 3.6. Аналіз товару 3.7. Марчендайзінг 3.8. Внутрішня реклама 3.9. Зовнішня реклама 3.10. Promotion Висновки та пропозиції Список використаної літератури Таким чином у роботі значну увагу ми приділили питанням сутності та принципів планування. Адже для досягнення своєї мети кожне підприємство повинно вміти передбачати цілі, результати своєї діяльності та розраховувати свої ресурси. В сучасних умовах на українському ринку існує високий ступінь невизначенності. Він обумовлений змінами у всіх сферах суспільного життя: економічній, політичній, соціальній та духовній. Непередбаченність таких змін знижує маштаби планування та робить можливим складання плану хоча б на три роки вперед. Низький рівень накопичення капіталу в Україні економічних організаціях не дозволяє здійснювати ефективні витрати на організацію планування. Крім того в Україні відсутні ефективні юридичні та етичні норми. В таких умовах планування проживає свій “інтуітивний етап”. Сьогодні все більше успіх у бізнесі залежить від таланту, енергії та інтуіції підприємця, але навіть враховуючи все вище викладене, важливу роль відіграють принципи, за якими будується система планування на підприємстві. Особливої уваги набуває принцип участі всього колективу у процесі планування, особливо в умовах великої фірми. Адже сьогодні в плануванні приймають участь як державні, так і не державні структури. В кожному окремому випадку не можна застосувати стандартну систему планування. А тому вступає в дію принцип гнучкості. Принциепами планування необхідно керуватися як на великому державному підприємстві, так і в приватній фірмі, але бюджет при цьому, а значить і матеріальна база будуть різні. Якщо на державному підприємстві відповідальність за стратегічне планування несе адміністративна команда, то в приватному підприємстві більше діє принцип участі, тобто у плануванні приймає участь більшість членів фірми, незалежно від їх службового статусу. При стратегічному плануванні в обох варіантах (державному та приватному) планування повинне забезпечуватися аналогічним підходом. Для досягнення стратегічних цілей необхідно розподілити ресурси організації. Саме це завдання вирішує тактичне планування. Воно зосереджує свою увагу на тому як організація повинна досягти своїх цілей. Тобто різниця між тактичним та стратегічним плануванням це різниця між цілями та засобами. Ми вважаємо, що вдалим прикладом є план маркетингового відділу фірми “Seagram’s” (спеціалізація торговлею елітними лікерогорільчаними напоями). Наприкладі цього плану відслідковуємо метод складання аналогічних планіав у рекламних фірмах. Адже слід зазначити, що план план рекламного відділу це добра частина загального плану підприємства. Наприкінці нашого дослідження неохідно зробити слідуючі висновки: • що основою у розумінні процесу планування є здатність до передбачення результатів діяльності фірми; • крім того не аби яку роль відіграє інтуіція керівника економічної організації; • але навіть при наявності двох вищезгаданих умов слід керуватися тетодологічними принципами планування: - єдності; - участі; - безперервності; - гнучкості; - точності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову