0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення стану комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ ВНЗ СУЕМ (ID:27168)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 27
Рік виконання: 2007
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
1. Загальна характеристика підприємства 1.1 Історія підприємства 1.2 Місія підприємства 1.3 Структура управління підприємством 2 Аналіз маркетингової політики університету 2.1 Напрями маркетингової діяльності підприємства 2.1.1 Рекламна діяльність відділу інформаційної політики університету 2.1.2 Інформаційна діяльність відділу інформаційної політики університету 2.1.3 Аналітична діяльність відділу інформаційної політики університету 2.2 Іміджева рекламна діяльність університету 2.3 Структура рекламного бюджету відділу інформаційної політики розвитку 3 Організація маркетингової політики університету 3.1 Маркетингове становище СУЕМ на ринку освітніх послуг 3.1.1 Географія та сегментація ринку на якому працює СУЕМ 3.1.2 Опис конкурентів та їх частка ринку 3.1.3 Порівняння послуг з урахуванням цін конкурентів 3.2 Аналітична діяльність відділу інформаційної політики СУЕМ 3.3 Економічна сторона діяльності відділу інформаційної політики СУЕМ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову