0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг, як інструмент підвищення ефективності роботи суб'єктів, що хазяюють в умовах ринку (ID:27170)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 11
Рік виконання: 2007
Вартість: 5
Купити цю роботу
Зміст
1.1. Сутність маркетингу 2. Відмінність маркетингу від традиційної кон”юнктурно - збутової діяльності 3. Концепції керування маркетингом Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову