0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» (ID:278175)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 130
Рік виконання: 2018
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність і види реклами, її місце і роль у маркетинговій діяльності підприємства 1.2. Організація рекламної діяльності 1.3. Підходи до оцінювання ефективності рекламної діяльності РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 2.1. Організаційно - економічна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд» 2.2. Аналіз конкурентоспроможності супермаркету ТОВ «Сільпо-Фуд» 2.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності на ТОВ «Сільпо-Фуд» РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 3.1. Розробка рекламної стратегії торговельного підприємства 3.2. Економічне обгрунтування ефективності запропонованої рекламної кампанії ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Ефективна рекламна діяльність є найважливішим засобом досягнення цілей стратегії маркетингу у цілому й комунікаційної стратегії зокрема.Реклама як показове явище сучасного комунікативного простору становить собою важливусферу діяльності. Вона входить у життя сучасноїлюдини-споживача, перебираючи на себе функціїчинника, який не лише значною мірою визначає економічну сферу життя суспільства, а такожвідбиває і формує масову свідомість і культуру. Рекламна діяльність – це складний, багатоступінчастий процес, що потребує значних витрат фінансових, матеріальних та інтелектуальних ресурсів, оскільки реклама – є важливою складовою бізнесу. Рекламна діяльність являє собою систему взаємозалежних рекламних заходів, що охоплюють певний період часу й передбачають комплекс застосування рекламних коштів для досягнення рекламодавцем конкретної маркетингової мети. Закордонний і вітчизняний досвід в області реклами показує, що комплексне й послідовне проведення рекламних заходів, розроблених з урахуванням маркетингової стратегії, дає значно більший ефект, чим окремі, не зв’язані між собою загальною метою й роз’єднані в часі. Актуальність дослідження теми даної роботи обґрунтована різким збільшенням обсягу рекламної інформації у сучасному суспільстві. Значення сучасної реклами в тому, що вона стала невід'ємною і активною частиною комплексної системи маркетингу, рівень розвитку якої визначає якість і ефективність рекламно-інформаційної діяльності підприємства та її відповідність новим вимогам світового ринку.Реклама починає набувати цінності не тільки тому, що забезпечує успішну практичну маркетингову діяльність, але й сама по собі як незалежна структура з конкретними функціями і цілями. Метою випускної бакалаврської роботи єобґрунтування теоретико-практичних основорганізації рекламної діяльності на ТОВ «Сільпо-Фуд». Досягнення цієї мети передбачає розв’язання низки завдань: – Вивчення основних принципів організації рекламної діяльності на підприємстві в сучасних умовах, структури і особливостей існуючих форм і систем рекламної діяльності; – Дослідження методичних підходів до оцінювання ефективності рекламної діяльності – Дослідження організаційно-економічній діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; – Оцінювання організації комунікаційної політики підприємства – Аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства – Вивчення особливостей рекламної діяльності, яка проводиться на досліджуваному підприємстві; – Розробка практичних рекомендацій, щодо вдосконалення організації рекламної діяльності на ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження є процес організації рекламної діяльністі на ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження— теоретичні та практичні аспекти організації рекламної діяльності на ТОВ «Сільпо-Фуд» та напрями її удосконалення. Серед зарубіжних дослідників , наукові праці яких зорієнтовані на вирішення питання підвищення ефективності рекламної діяльністі сучасних підприємств, слід віднести : Дж. Бернетта, Ф. Котлера, С. Моріарті, У. Уельс, Л. Германова, Н. Добробабенко, І.Гольман, Я. Рожков, П. С. Зав'ялов, М. Н. Айзенберг, Л.Н.Хромов та інші. Серед вітчизняних автори - як О. С. Братко, Т. І. Лук’янець, Є. В. Ромат, Т. М. Морозенкович, О. О. Куликова, Н. А. Лис, С. М. Сергієнко, А. Т. Саєнко, Н. М. Перевізник, В. В. Федоренко та інші. Місце і роль реклами визначаються у цих розробках як найважливіші важелі маркетингової системи, головна функція яких полягає у забезпеченні гнучкого комунікативного зв’язку між виробництвом та споживанням. У своїх працях автори досягли певних результатів у дослідженні теорії та практики рекламної діяльності і зокрема господарської діяльності рекламного агентства. Але є ще питання дискусійного характеру, а також такі, що потребують подальшої розробки з урахуванням сучасних тенденцій розвитку основних сфер суспільного життя. Для досягнення поставленої у роботі мети було використано наступні методи дослідження: системний підхід - для визначення складових рекламної діяльності підприємств і обґрунтування їх зв’язку; аналізу і синтезу - для деталізації об’єкту дослідження внаслідок розподілу його на окремі складові; спостереження; розрахунок витрат на рекламну діяльність - для конкретизації суми фінансових показників рекламної діяльності підприємства. Інформаційною базою дослідження з'явилися статистичні дані Державного комітету статистики України і його органів, внутрішня документація ТОВ «Сільпо-Фуд», результати самостійно проведених досліджень підприємства. Практична значущість отриманих результатів полягає в узагальненні науково-теоретичних і розробці практичних положень щодо вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд».