Маркетингові стратегії позиціонування торгової марки (ID:278176)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ
1.1. Сутність та види торгових марок
1.2. Позиціонування торгової марки та закономірності просування на ринок
1.3. Підходи до розробки маркетингових стратегій позиціонування торгової марки
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОРГОВИХ МАРОК ТОВ «СІЛЬПО ФУД»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Сільпо Фуд»
2.2.Оцінка товарної політики підприємства
2.3 Аналіз ефективності позиціонування основних торгових марок підприємства
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ ТОВ «СІЛЬПО ФУД»
3.1. Розробка заходів з метою з удосконалення стратегії позиціонування торгової марки
3.2.Економічна ефективність запропонованих заходів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми.В умовах динамічних змін економіки та мінливих умовах ведення підприємницької діяльності на ринку України, зростання вимогливості споживачів, а також інформаційної перенасиченості, одним із найбільш значимих завдань для більшості вітчизняних підприємств є досягнення і збереження сталих ринкових позицій. Система ринкового позиціонування є одним з основних засобів реалізації успішного маркетингового управління. Особливо актуальним в сучасних умовах глобалізації економіки є управління торгівельною маркою підприємства, розробка ефективної стратегії її позиціонування, що представляє собою потужний інструмент успішного бізнесу.
Важливим для підприємств є не тільки початкове формування коректної та дієвої стратегії позиціонування торгівельної марки, а і відслідковування її актуальності, збереження привабливості позиції для цільових споживачів, і, за необхідністю, вчасне її коригування з метою збереження чи посилення конкурентних переваг підприємства та його ринкового становища загалом.
В даний час усвідомлене бажання створити нематеріальний актив у вигляді сильного бренду у компаній дуже велике. Брендований продукт здатний завоювати велику частку ринку, попит на нього зростає високими темпами, його можна продавати за вищими цінами. Наявність сильної марки полегшує менеджменткомпанії ведення переговорів з партнерами і вибудовування збутової мережі, а також збільшує ринкову вартість компанії.
Метою управління є зміцнення позицій марки на конкурентному ринку. Позиція торгової марки на ринку - це її образ у свідомості споживачів. Мистецтво формування даного образу в уяві цільової аудиторії таким чином, щоб вона якомога більше вигідно відрізнялася від марок конкурентів, для чого використовуються як реальні, так і уявні її характеристики, називається позиціонуванням.
Метою випускної бакалаврської роботи є обґрунтування теоретико-практичних основ формування маркетингових стратегій позиціонування торгової маркина прикладі ТОВ «Сільпо Фуд».
Мета дослідження зумовила постановку і вирішення наступних завдань:
1. Розглянути теоретичні аспекти «товарних марок»таїї види.
2. Визначити особливостіпозиціонування торгової марки та закономірності просування на ринок
3. Розглянути підходи до розробки маркетингових стратегій позиціонування торгової марки.
4. Дати організаційно-економічну характеристику ТОВ «Сільпо Фуд»
5. Оцінити товарну політику підприємства
6. Дослідити ефективність позиціонування основних торгових марок підприємства ТОВ «Сільпо Фуд».
7. Розробити заходи з метою удосконалення стратегії позиціонування торгової марки підприємства ТОВ «Сільпо Фуд»
Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії позиціонування торгової марки ТОВ «Сільпо Фуд».
Предметом дослідженняє теоретико-методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії позиціонування торговельної марки на підприємстві.
Для реалізації поставлених завдань застосовано ряд методів, зокрема загальнонаукові методи: структурно-логічного аналізу (при побудові логіки та структури роботи); узагальнення, систематизації, порівняння, групування, аналізу і синтезу (при визначенні основних конкурентів); індукції, дедукції, історико-логічний метод (у процесі визначення загальних тенденцій розвитку бренду); графічного зображення даних, економіко-статистичного аналізу (при дослідженні економічних показників підприємства); спостереження.
Теоретичною та методичною основою роботи стали наукові праці провідних вітчизняних та зарубіжних вчених в галузі маркетингу та економіки. Інформаційною базою стали державні та галузеві нормативно-правові документи, річні та планові звіти і веб-сайт підприємства, галузеві та фахові видання і результати власних маркетингових досліджень автора.
Інші роботи з даної категорії: