0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова політика розподілу (ID:27918)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2010
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти формування маркетингової політики розподілу 1.1. Сутність маркетингової політики розподілу, її значення 1.2. Формування каналів розподілу 1.3. Управління рухом товарів Розділ 2. Практичні засади формування і реалізації маркетингової політики розподілу 2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2. Оцінка формування маркетингової політики розподілу 2.3. Оцінка реалізації маркетингової політики розподілу Розділ 3. Шляхи збільшення ефективності маркетингової політики розподілу Висновки Список використаної літератури Державне підприємство "Черкаське лісомисливське господарство" (до 01.01.2006р. - Черкаський держлісгосп) засноване на державній власності, входить до складу Управління лісового господарства в Черкаській області і підпорядковане Державному комітету лісового господарства України. Черкаський держлісгосп організований на основі наказу Міністерства лісового господарства України від 31.10.1991 року №133 на базі Черкаського держлісгоспу, заснованого в 1960 році на основі постанови Ради Міністрів України від 30.11.1959 року №1834, який був заснований в свою чергу в 1929 році. Аналіз дозволив зробити наступні висновки: дохід від реалізації лісопродукції в круглому вигляді складає основну частину в структурі реалізації продукції і збільшується в 2007 році на 2091,3 тис.грн. або 49,98% і в 2008 році на 4651,9 тис.грн. або 74,1%; при чому вартість ділової деревини зросла на1756,4 тис.грн. або 46,15% в 2007 і на 4273,4 тис.грн. або 76,83%, дрів технологічних – на 336,3 тис.грн. або 91,59% в 2007 році та на 361,9 тис.грн. або 51,44% в 2008 році, дров паливних – знизилась в 2007 році на 1,4 тис.грн.або 10,77% і виросла в 2008 році на 16,3 тис.грн. або 140,52%. Дохід від реалізації продукції переробки зріс в 2007 році на 280,5 тис.грн. або 25,72% і в 2008 році – на 520,3 тис.грн. або 37,94%. Доход від реалізації знеособленої деревини знизився в 2007 році на 37,9 тис.грн. або 17,23% і виріс в 2008 році на 293,9 тис.грн. або 161,39%. Всього дохід від реалізації зріс в 2007 році на 2333,9 тис.грн. або 42,36% і на 5466,1 тис.грн. або 69,8%. Таким чином, загальна сума доходів підприємства в 2006 році на 76,15% складалась із реалізації лісопродукції в круглому вигляді (в т.ч. ділова деревина складає 69,24%, дрова технологічні 6,68%, дрова паливні 0,24%), дохід від реалізації продукції переробки – 19,84%, вартість знеособленої деревини – 4%. В 2007 році дохід від реалізації лісопродукції в круглому вигляді становить – 80,16% (71,03% - ділова деревина, 8,98% - дрова технологічні, 0,15% - дрова паливні), дохід від реалізації продукції переробки – 17,51%, вартість знеособленої деревини – 2,33% В 2008 році дохід від реалізації лісопродукції в круглому втгляді становить 82,19% (73,97% - ділова деревина, 8,01% - дрова технологічні, 0,21% - дрова паливні), дохід від реалізації продукції переробки – 14,23%, вартість знеособленої деревини – 3,58%. На сьогоднішньому етапі своєї діяльності держлісгосп бачить свої перспективи в нарощенні реалізації своєї продукції на експорт, тому що: 1) існує ринок збуту низькоякісної сировини, яка не користується попитом на внутрішньому ринку. 2) експортні операції не обкладаються ставкою на ПДВ. 3) існує ринок збуту продукції переробки деревини, на яку не існує споживачів на внутрішньому ринку. Нами запропоновано придбати лісовому управлінню сушильну камеру Termak (виробництво Германія) обсягом 50 м3 (фактичний обсяг завантаження пиломатеріалів до 44 м3), досяжна вологість 8 %. Опалення можна здійснювати як з використанням відходів деревини, так і іншими способами. Встановлена потужність електричного обладнання комплексу в повній комплектації (включаючи систему екологічної очистки викидів) – не більше 65 кВт. Вартість 80,8 тис. грн. Зроблені розрахунки підтвердили ефективність впровадження сушильної камери Termak, що дозволить збільшити обсяг виробництва на 258,9 тис. грн, при цьому спостерігається не значне збільшення собівартості продукції збільшує собівартість продукції на 19,97 тис. грн. Середньорічна вартість основних виробничих фондів підвищується на 100,19 тис. грн за рахунок введення нового обладнання. Поряд з цим збільшились також рентабельність продажу та основних засобів. Для придбання сушильної камери підприємство є достатньо прибутковим, і тому може не використовувати залучені кошти, а придбати обладнання за рахунок чистого нерозподіленого прибутку.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову