0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зміст маркетингового планування на підприємстві (ID:28620)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 20
Рік виконання: 2011
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Сутність маркетингового планування в діяльності підприємства 2. Етапи та значення маркетингового планування Висновки Література Таким чином, можна стверджувати, що планування маркетингу має відношення до наступного: - обслуговування найбільш вигідних цільових покупців; - завоювання нових покупців, - розширення ринків, - переваги над конкурентами; - вивчення тенденцій розвитку ринку; - максимізація доходів; - найбільш вигідне використання ресурсів; - мінімізація загроз; - визначення сильних і слабких сторін компанії. Ключем до успішної діяльності в сучасних ринкових умовах є розробка і впровадження маркетингового планування в діяльності вітчизняних підприємств. Планування маркетингу охоплює всі рішення, які повинні бути здійснені для досягнення цілей підприємства завдяки реалізації цілей маркетингу, а також засоби і шляхи їх здійснення. Хороший маркетинговий план – результат систематичного, творчого, але водночас структурованого процесу, який покликаний визначити нові можливості і потенційні ризики, які необхідно врахувати в процесі формування операційних цілей. Таким чином, процес планування маркетингу – це впорядкована сукупність стадій і дій, пов’язаних із маркетинговим аудитом, тобто ситуаційним аналізом навколишнього середовища, постановкою цілей, розробкою стратегій, здійсненням планування, реалізацією плану маркетингу, контролем за виконанням плану маркетингу.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову