0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління асортиментом продукції (на прикладі супермаркету "Фуршет") (ID:29096)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 52
Рік виконання: 2010
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ 1.1. Сутність та характеристика товарного асортименту 1.2. Ширина та глибина товарного асортименту 1.3. Поділ асортименту на товарні групи та підгрупи РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ СУПРЕМАРКЕТУ „ФУРШЕТ”) 2.1.Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз маркетингової діяльності супермаркету „Фуршет” (товари, збут, ціна і т. д.) 2.3. Аналіз маркетингової асортиментної політики супермаркету „Фуршет” РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У СУПЕРМАРКЕТІ „ФУРШЕТ” 3.1. Удосконалення товарної політики підприємства 3.2. Удосконалення товарної марки підприємства Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову