0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі ВАТ "Гнідавський цукровий завод") (ID:29097)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ. 1 СУТНІСТЬ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І ШЛЯХИ ЙОГО ФОРМУВАННЯ 1.1. Маркетингові дослідження як елемент маркетингу 1.2. Методи збирання первинної та вторинної маркетингової інформації 1.3. Система збирання маркетингової інформації РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НА ВАТ „ГНІДАВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД” 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Організація маркетингових досліджень на ВАТ „Гнідавський цукровий завод” 2.3. Аналіз маркетингових досліджень підприємства РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ТА ШЛЯХІВ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ВАТ „ГНІДАВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД” 3.1. Удосконалення роботи підрозділу маркетингових досліджень підприємства 3.2. Удосконалення механізмів оптимізації проведення маркетингових досліджень Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову