0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг фінансових послуг (ID:29136)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2011
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Сутність та елементи маркетингу фінансових послуг 2. Основні стратегії маркетингу фінансових послуг 3 Маркетинг фінансових послуг на прикладі України Висновки Список використаної літератури Типові стратегії можна узагальнити шляхом наступного визначення стратегії фінансового маркетингу як процесу визначення цілей і задач фінансової установи, а також пріоритетних напрямів і масштабів її фінансової діяльності на довгострокову перспективу в умовах конкурентного середовища з метою задоволення ринкових очікувань та утримання конкурентних переваг на фінансовому ринку. Стратегії фінансового маркетингу реалізуються на різних вертикальних і горизонтальних рівнях в розрізі окремих регіональних сегментів і сфер фінансової діяльності інститутів фінансового ринку. Отже, фінансова установа, щоб досягти конкурентних переваг на регіональному фінансовому ринку України, повинна встановлювати нижчі ціни, ніж конкуренти, або урізноманітнити свої пропозиції так, щоб вони вигравали порівняно з пропозиціями конкурентів, шляхом застосування динамічних стратегій фінансового маркетингу на регіональному рівні. Використання отриманих результатів у подальшому можливе за умови вдосконалення теоретичних положень щодо формування та розробки стратегій фінансового маркетингу на регіональному рівні.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову