0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шпаргалка до екзамену з маркетингу (ID:291773)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 160
Рік виконання: 2016
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
1. Сутність маркетингу та його предмет. 2. Мета та завдання маркетингу. 3. Правило маркетингу та його зміст. 4. Функції маркетингу. 5. Види маркетингу та їх характеристика. 6. Риси сучасного маркетингу. 7. Нестаток, як категорія маркетингу. 8. Потреба, як категорія маркетингу. 9. Запит, як категорія маркетингу. 10. Попит, як категорія маркетингу. 11. Товар, як категорія маркетингу. 12. Обмін, як категорія маркетингу. 13. Угода, як категорія маркетингу. 14. Ринок, як категорія маркетингу. 15. Передумови здійснення комерційної угоди. 16. Стан попиту та завдання маркетингу відповідно до кожного. 17. Сутність концепції удосконалення виробництва. 18. Сутність концепції удосконалення товару. 19. Сутність концепції інтенсифікації комерційних зусиль. 20. Сутність концепції класичного маркетингу. 21. Сутність концепції класичного маркетингу. 22. Алгоритм процесу управління маркетингом. 23. Аналіз ринкових можливостей фірми. 24. Сутність стратегії диверсифікації. 25. Відбір цільових ринків. 26. Значення ринкового сегментування. 27. Значення позиціонування товару на ринок. 28. Розробка комплексу маркетингу. 29. Втілення в практику маркетингових заходів. 30. Значення методу «сітки розвитку товару і ринку». 31. Значення інформації в теорії та практиці маркетингу. 32. Поняття системи маркетингової інформації. 33. Значення внутрішньої та зовнішньої маркетингової інформації. 34. Алгоритм маркетингового дослідження. 35. Статистичний банк та банк моделей в системі маркетингових досліджень. 36. Поняття маркетингового середовища. 37. Демографічний фактор маркетингового макросередовища. 38. Природний фактор маркетингового макросередовища. 39. Фактор культури маркетингового макросередовища. 40. Науково-технічний фактор маркетингового макросередовища. 41. Політико-правові фактори маркетингового макросередовища. 42. Економічний фактор маркетингового макросередовища. 43. Фактори маркетингового мікросередовища внутрішнього впливу. 44. Постачальники, як фактор маркетингового мікросередовища. 45. Конкуренти, як фактор маркетингового мікросередовища. 46. Посередники, як фактор маркетингового мікросередовища. 47. Клієнтура, як фактор маркетингового мікросередовища. 48. Контактні аудиторії, як фактор маркетингового мікросередовища. 49. Сутність економічної кон’юнктури. 50. Сутність концепції бенч-маркінгу. 51. Основні підходи до класифікації товарів. 52. Класифікація товарів широкого вжитку. 53. Характеристика товарів промислового призначення. 54. Основна термінологія товарно-знакової практики. 55. Сутність концепції TQM. 56. Сутність стратегії брендингу. 57. Значення упакування та маркування товару. 58. Значення послуги в системі маркетингу. 59. Сутність та значення товарного асортименту. 60. Стратегія розробки нових товарів. 61. Основні етапи розробки нового товару. 62. Сутність концепції життєвого циклу товару. 63. Основні етапи життєвого циклу товару та їх характеристика. 64. Маркетингова характеристика першого етапу життєвого циклу товару. 65. Маркетингова характеристика другого етапу життєвого циклу товару. 66. Маркетингова характеристика третього етапу життєвого циклу товару. 67. Маркетингова характеристика четвертого етапу життєвого циклу товару. 68. Сутність та значення каналу розподілу. 69. Функції каналу розподілу. 70. Рівні каналу розподілу. 71. Сутність та значення типового традиційного каналу розподілу. 72. Сутність та значення вертикальних маркетингових систем. 73. Сутність та значення товароруху. 74. Сутність та значення роздрібної торгівлі. 75. Сутність та значення оптової торгівлі. 76. Сутність та значення стратегії мерчандайзингу. 77. Основні складові комплексу стимулювання. 78. Маркетингове значення політики стимулювання 78 79. Формування бюджету на стимулювання. 80. Значення реклами в теорії та практиці маркетингу. 81. Ціна товару, як складова маркетинг-мікс.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3. ПРАВИЛО МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО ЗМІСТ. Головним правилом маркетингу - споживати не те, що виробляється, а виробляти те, що споживається. Для правильної організації маркетингу на підприємстві, що розвивається потрібно використовувати 5 правил: Правило «головного комунікатора» свідчить, , що в кожній компанії повинен бути такий співробітник. Це не означає, що цей працівник повинен особисто займатися всім. Його завдання - побудова цілісної стратегії позиціонування і просування та контроль взаємодії всіх підрозділів підприємства, задіяних у цій стратегії. Не менш важливе правило стосується інтеграції PR та реклами в компанії. Дуже часто ці функції розділені і за них відповідають дві різні людини - спеціаліст зі зв'язків з громадськістю та менеджер з реклами. Правило «маркетингового аудиту» - якщо «головний комунікатор» відповідає за створення обраної підприємством позиції в головах покупців і володіє широкими повноваженнями для її реалізації, необхідно якось перевірити на практиці, чи справляється він зі своїми завданнями. Перевірити можна за допомогою «маркетингового аудиту», тобто дослідження, спрямованого на визначення цієї самої позиції в головах споживачів. Ще одне правило - правило «перехресної конкуренції» - стосується в першу чергу компаній, що оперують на різних ринках. Воно полягає в тому, що дуже часто фірми, накопичуючи капітал і переходячи в наступну вагову категорію, починають планувати і розвивати суміжні бізнеси. Це непогано. Але не потрібно забувати про одну небезпеку. Всі ми є чиїмись клієнтами і чиїмись продавцями. Взаємодія маркетингу і продажів. Про те, хто головніший, «маркетинг» або «продавці», не сперечався, напевно, тільки ледачий. Поки у свідомості директорів перемагають продавці. Їх кличуть по-різному: клієнт - менеджери, еккаунти, сейлзи або просто менеджери з продажу. Таким чином, дотримуючись основних правил маркетингової діяльності підприємства, фірми і організації зможуть успішно функціонувати, перемагати конкурентів і отримувати значні прибутки.   4.ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ Маркетингові функції — окремі види або комплекси видів спеціалізованої діяльності, що здійснюються в процесі функціонування підприємства як учасника ринку. Функції маркетингу розглядаються як на мікро- так і на макрорівні. На макрорівні: 1) Організація обміну; 2) Організація ринкових комунікаційних потоків (зв’язків). На мікрорівні: 1) Для фірми; • Вивчення ринку .....