0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шпаргалка до екзамену з маркетингу (ID:291774)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 76
Рік виконання: 2016
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
1. Поняття та сутність маркетингу, його предмет. 2. Мета та завдання маркетингу. 3. Принципи та функції маркетингу. 4. Основні види маркетингу та їх характеристика. 5. Рівні маркетингу та їх характеристика. 6. Основні категорії маркетингу. 7. Концепції управління маркетингом. 8. Стани попиту і завдання маркетингу, що відповідають цим станам. 9. Аналіз ринкових можливостей. 10. Відбір цільових ринків. 11. Розробка комплексу маркетингу. 12. Перетворення в життя маркетингових заходів. 13. Система маркетингової інформації. 14. Система планування маркетингу. 15. Система організації служби маркетингу. 16. Система контролю маркетингової діяльності. 17. Товар з точки зору маркетингу та його загальна характеристика. 18. Класифікація товарів. 19. Сутність концепції ТQМ. 20. Сутність стратегії брендингу. 21. Сегментування ринку. 22. Відбір цільових сегментів ринку. 23. Сутність економічної кон’юнктури. 24. Сутність стратегії диверсифікації. 25. Позиціонування товару на ринку. 26. Основна термінологія товарно-знакової практики. 27. Поняття «товарний асортимент» та основні параметри його оцінки. 28. 3начення упакування та маркування товару. 29. Концепція етапів життєвого циклу товару. 30. Маркетингові стратегії на етапах життєвого циклу товару. 31. Формування товарної політики підприємства. 32. Сутність поняття «маркетингова цінова політика». 33. Мета та завдання маркетингової цінової політики. 34. Методи ціноутворення. 35. Витратний метод ціноутворення. 36. Метод на основі цільової норми прибутку як метод ціноутворення. 37. Метод встановлення ціни на основі відчутної цінності товару. 38. Вибір ціни на основі рівня поточних цін. 39. Установлення ціни на основі торгів. 40. Методи корегування базової ціни. 41. Ситуаційні ціни. 42. Сутність та значення стратегії мерчандайзингу. 43. Цінові ризики. 44. Сутність концепції бенч-маркінгу. 45. Збут у системі маркетингу. 46. Маркетингові фактори впливу на збут. 47. Організаційні основи системи розподілу. 48. Характеристика прямого каналу збуту. 49. Характеристика непрямого каналу збуту. 50. Природа, значення та види роздрібної торгівлі. 51. Маркетингові рішення роздрібного торговця. 52. Природа, значення та види оптової торгівлі. 53. Маркетингові рішення підприємства оптової торгівля. 54. Маркетингова стратегія просування нового товару. 55. Стратегія комунікації. 56. Реклама, стимулювання збуту і пропаганда.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
40. Методи корегування базової ціни. Коригування базової ціни здійснюють із використанням таких поширених прийомів, як пов'язане ціноутворення, ціна збиткового лідера, ситуаційні ціни, купонаж. 1. Пов'язане ціноутворення - прийом, застосовуваний на «примусових» (несамостійних) ринках, тобто на ринках, створених продажем супутніх товарів. Це аксесуари та витратні матеріали, за які підприємства одержують за допомогою пов'язаного ціноутворення більше прибутку, ніж за продаж основного товару. Спроба змусити покупця якогось устаткування закуповувати супутні товари шляхом укладання контракту називається пов'язаним контрактом і в деяких країнах є протизаконною. На практиці ж пов'язане ціноутворення застосовують досить часто. Щорічно мільярди доларів витрачають на закупівлю пов'язаних товарів. Це зумовлено і проблемою сумісності, і надійності постачання, і психологічними чинниками. Такий підхід дає змогу створити примусовий ринок, а потім успішно експлуатувати його тривалий час після впровадження монопольного ціноутворення на матеріали та аксесуари. 2. «Збитковий лідер продажу» - це навмисне зниження ціни на певний товар для приваблення покупця до місця торгівлі. Іноді ціна може бути навіть нижчою за витрати, але прибуток утворюється за рахунок придбання привабленими до магазину покупцями інших товарів. Щоб товар став «збитковим лідером продажу», він має належати до таких товарів, ціни яких добре відомі більшості покупців, і бути товаром із високою ціновою чутливістю. Товар, який відповідає таким вимогам, стає ідеальним «збитковим лідером продажу». Успіх використання такого прийому ціноутворення зазвичай тим вищий, чим ширшим є асортимент, пропонований покупцям. Тому найчастіше такий прийом використовують супермаркети з великим набором різноманітних продуктів. 3. Ситуаційні ціни - залежно від конкретної ситуації, що складається на ринку, підприємство вибирає один із варіантів цінової політики, зокрема: Варіант А - ковзна (гнучка) ціна. Визначальним чинником за такого підходу є співвідношення попиту та пропозиції. Поступово попит на товар або послуги падає. Вже під час контролю прогнозних показників збуту виробник повинен проаналізувати темпи зростання обсягів виробництва в усій галузі, зіставити їх із динамікою продажу та визначити напрям зміни ціни в майбутньому періоді для забезпечення стабільного збуту своєї продукції. Варіант Б - довгодіюча ціна. Це, зазвичай, ціни на товари короткострокового споживання (масового виробництва), що не вирізняються особливими коливаннями попиту впродовж тривалого періоду часу. За упорядкування прогнозу збуту таких товарів рівень ціни є заздалегідь заданою величиною. Подальше зниження такої ціни неможливе. Тому у цьому разі головне - пошук напрямів зниження витрат. Варіант В - сегментаційна ціна. Різні групи споживачів, залежно від їхнього соціального статусу, купують ті самі товари за різними цінами. Для цього підприємству-виробнику потрібно подбати про зручнішу та привабливішу