Роль культурного середовища в міжнародному маркетингу (ID:291824)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………….….…..…3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУЛЬТУРИ В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ…………………………………………………………………...4
1.1 Сутність культури в міжнародному маркетингу……………….…....4
1.2 Елементи соціально-культурного середовища…………………....…5
1.3 Важливість вивчення культурного середовища і його вплив на міжнародний маркетинг......................................................................................11
1.4 Маркетингова глобалізація…………………………...…………....17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КУЛЬТУРИ КРАЇН В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ……………………………………………………………….....19
2.1 Японська культура проти Західної……………………………….…19
2.2 Макдональдизація культури……………………………………...…19
2.2.1 Приклади макдональдизації в Інді……………………..……......20
2.2.2 Аналіз стратегій в Центральній, Західній і Східній Європі…………………………………………………………………………....21
2.2.3 Можливості Макдональдса в Сполучених Штатах Америки……………………………………………………………………...…..21
РОЗДІЛ 3. ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА В УКРАЇНІ ТА КУЛЬТУРНИЙ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗМ……………………….23
3.1 Розвиток культурного середовища в Україні…………..........23
3.2 Новий культурний інтернаціоналізм……………………........25
ВИСНОВКИ………………………………………………………...….………..28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..…....……..30
Зразок роботи
Справедливо стверджувати, що в даний час міжнародний маркетинг має значне зростання, глобалізація дозволила досягти успіху в масштабах економіки та бачення ринку, що посприяло залученню компаній в різні країни, таким чином, усуваючи монополії та створюючи зростаючу конкуренцію. Таким чином, вони створили найбільш прибуткові компанії з великою кількістю клієнтів, які виробляють більше і які є більш ефективними, в результаті чого отримують нижчі витрати і більш високий прибуток. Саме тут в гру вступає роль маркетологів, які будуть підтримувати участь компаній в цьому зростаючому ринку з значними перевагами, всебічно вивчаючи культурне середовище кожного таким чином, щоб досягти успішність продуктів [1].
У цьому сенсі існують певні фактори, які необхідно враховувати, перш ніж проникати і конкурувати на зовнішньому ринку. До них відносяться стан економіки, політики, та найважливіше значення має культурне середовище країни.
Метою даної курсової роботи є зазначення важливості знання ринку і висвітлення потреб, переваг та моделей споживання країни з точки зору культури.
Об’єктом курсової роботи є культурного середовища міжнародного маркетингу.
Предметом курсової роботи є аналіз теоретичних засад соціально-культурного середовища міжнародного маркетингу.
При проведенні дослідження був застосований системний підхід з використанням таких методів: теоретичного, емпіричного, порівняльного, методу індукції-дедукції.
Інформаційною базою даної роботи є економічна література, наукові праці дослідників, ресурси мережі Інтернет.
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУЛЬТУРИ В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
1.1 Сутність культури в міжнародному маркетингу
Важливим чинником при прийнятті рішення про вихід на міжнародний ринок є вивчення культури країни. Культуру слід поважати ///
Інші роботи з даної категорії: