0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль культурного середовища в міжнародному маркетингу (ID:291824)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 32
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………….….…..…3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУЛЬТУРИ В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ…………………………………………………………………...4 1.1 Сутність культури в міжнародному маркетингу……………….…....4 1.2 Елементи соціально-культурного середовища…………………....…5 1.3 Важливість вивчення культурного середовища і його вплив на міжнародний маркетинг......................................................................................11 1.4 Маркетингова глобалізація…………………………...…………....17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КУЛЬТУРИ КРАЇН В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ……………………………………………………………….....19 2.1 Японська культура проти Західної……………………………….…19 2.2 Макдональдизація культури……………………………………...…19 2.2.1 Приклади макдональдизації в Інді……………………..……......20 2.2.2 Аналіз стратегій в Центральній, Західній і Східній Європі…………………………………………………………………………....21 2.2.3 Можливості Макдональдса в Сполучених Штатах Америки……………………………………………………………………...…..21 РОЗДІЛ 3. ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА В УКРАЇНІ ТА КУЛЬТУРНИЙ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗМ……………………….23 3.1 Розвиток культурного середовища в Україні…………..........23 3.2 Новий культурний інтернаціоналізм……………………........25 ВИСНОВКИ………………………………………………………...….………..28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..…....……..30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Справедливо стверджувати, що в даний час міжнародний маркетинг має значне зростання, глобалізація дозволила досягти успіху в масштабах економіки та бачення ринку, що посприяло залученню компаній в різні країни, таким чином, усуваючи монополії та створюючи зростаючу конкуренцію. Таким чином, вони створили найбільш прибуткові компанії з великою кількістю клієнтів, які виробляють більше і які є більш ефективними, в результаті чого отримують нижчі витрати і більш високий прибуток. Саме тут в гру вступає роль маркетологів, які будуть підтримувати участь компаній в цьому зростаючому ринку з значними перевагами, всебічно вивчаючи культурне середовище кожного таким чином, щоб досягти успішність продуктів [1]. У цьому сенсі існують певні фактори, які необхідно враховувати, перш ніж проникати і конкурувати на зовнішньому ринку. До них відносяться стан економіки, політики, та найважливіше значення має культурне середовище країни. Метою даної курсової роботи є зазначення важливості знання ринку і висвітлення потреб, переваг та моделей споживання країни з точки зору культури. Об’єктом курсової роботи є культурного середовища міжнародного маркетингу. Предметом курсової роботи є аналіз теоретичних засад соціально-культурного середовища міжнародного маркетингу. При проведенні дослідження був застосований системний підхід з використанням таких методів: теоретичного, емпіричного, порівняльного, методу індукції-дедукції. Інформаційною базою даної роботи є економічна література, наукові праці дослідників, ресурси мережі Інтернет.  РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУЛЬТУРИ В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ 1.1 Сутність культури в міжнародному маркетингу Важливим чинником при прийнятті рішення про вихід на міжнародний ринок є вивчення культури країни. Культуру слід поважати ///