0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингового комплексу торгового підприємства «МТР-Груп» (ID:29331)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 123
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Сутність маркетингового комплексу підприємств та характеристика його складових 1.2. Підходи до розробки та реалізації маркетингового комплексу підприємств 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового комплексу підприємств РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ «МТР-ГРУП» 2.1. Аналіз господарської діяльності та конкурентоспроможності ТОВ «МТР-Груп» 2.2. Аналіз цінової та збутової політики підприємства 2.3. Аналіз ефективності маркетингової діяльності ТОВ «МТР-Груп» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ «МТР-ГРУП» 3.1. Напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «МТР-Груп» 3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «МТР-Груп» 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову